Yo, biotch.
Chappelle's Show Nelosella 8.8. alkaen
Vuoden tv-tapaus.
Kalle Kinnunen (1.8.2005 15:05)Vuoden tv-tapaus.
Tuskin.
Ai nii, Tammerkosken sillalla tulee taas. Sitä landella on helpompi ja sopivampi ymmärtää.
Olipa muuten mahottoman hyvä ainakin tämä ensimmäinen jakso. Ilman syytä räjähtävä pää, naisia esineellistävä Nat King Cole... klassikkokamaa! Ehkä ainoa mahdollinen miinus sketseissä on se, että niistä moni näytti vaativan katsojaltaan suurta (mustan) pop-kulttuurin tuntemusta, mutta mitäpä tuosta.
Kyllä taas huomaa, että kesä on ohi, kun tv:stä alkaa tulla katsomisen arvoista ohjelmaa. Jatkuuko tämän shown taso näin hyvänä vastakin?
Jatkuu, seurasin sarjaa viime vuonna Mtv:ltä. Paras hahmo on ehdottomasti Chapellen esittämä cracknisti ja luvassa on myös hulvaton versio Big Brotherista tai vastaavasta realityshowsta.
QCine (8.8.2005 23:44)Ilman syytä räjähtävä pää
White Power ‑miehen mieli ei vain kestänyt kun idolinsa paljastui niggeriksi.
Odotin itse vähän enemmän tältä, mutta vaikutti kyllä seuraamisen arvoiselta.
Positiivisesti yllätti, vaikka en edelleenkään vuoden tv-tapaukseksi laske. Ei tämä ensimmäinen jakso tajuntaa räjäyttänyt, mutta harvoinpa ensimmäinen jakso niin tekee. Sarja paranee vanhetessaan, kunhan ei liikoja venytetä. Tuo white power ‑sketsi oli kyllä parasta antia. Kyllähän minä MTV:lla tämän olen huomannut, mutta en ole jaksanut seurata, koska MTV:n ohjelmat nykyään ärsyttävät niin paljon ettei kanava kiinnosta pätkääkään. Musiikkia sieltä harvemmin tuntuu tulevan, ainoastaan yöllä ja aamupäivällä. Tosin tarjonnan huomioiden ei sekään mikään menetys ole.
Kannattaako tälle antaa mahdollisuus, jos ei rääväsuinen neegeri-huumori muuten iske tuhatta volttia munaskuihin?
Humphrey Bogart (9.8.2005 14:32)Kyllähän minä MTV:lla tämän olen huomannut, mutta en ole jaksanut seurata, koska MTV:n ohjelmat nykyään ärsyttävät niin paljon ettei kanava kiinnosta pätkääkään.
Mulla on vähän sama juttu. Joitain jaksoja olen osiksi nähnyt. MTV'tä yritän parhaani mukaan välttää. Nykyään siellä ärsyttävät eniten crazyfrog ja muut vastaavat typerät mainokset.
Kat (10.8.2005 07:05)Humphrey Bogart (9.8.2005 14:32)Kyllähän minä MTV:lla tämän olen huomannut, mutta en ole jaksanut seurata, koska MTV:n ohjelmat nykyään ärsyttävät niin paljon ettei kanava kiinnosta pätkääkään.
Mulla on vähän sama juttu. Joitain jaksoja olen osiksi nähnyt. MTV'tä yritän parhaani mukaan välttää. Nykyään siellä ärsyttävät eniten crazyfrog ja muut vastaavat typerät mainokset.
Sweetey on vittumaisempi. Tosin kaikki Jambat imuttavat ja kovaa.
Esa Linna (9.8.2005 09:38)QCine (8.8.2005 23:44)Ilman syytä räjähtävä pää
White Power ‑miehen mieli ei vain kestänyt kun idolinsa paljastui niggeriksi.
Odotin itse vähän enemmän tältä, mutta vaikutti kyllä seuraamisen arvoiselta.
Loistomenoa. Tuosta sketsistä tuli oudosti mieleen Samuel Fullerin Shock Corridorin hiukan samankaltainen hahmo.
Fränti pohtii päivän kolumnissaan, että miksi pakotetaan katsomaan tällaista ja voisiko show vaihtaa paikkaa Nelosen futiskeskusteluohjelman kanssa kun se on niin hyvä.
iljalumpsis (15.8.2005 13:04)Fränti pohtii päivän kolumnissaan, että miksi pakotetaan katsomaan tällaista ja voisiko show vaihtaa paikkaa Nelosen futiskeskusteluohjelman kanssa kun se on niin hyvä.
Isona minustakin tulee elokuvatoimittaja. Kirjoitan Hesariin kolumneja, joissa ihmettelen miksi televisiossa näytetään sellaisia ohjelmia joista minä en pidä.