Anchor Bay UK - Phantasm Box
Aika tyylikkään näköinen kokonaisuus, noin ulkopuolelta ainakin. Pikkukuvat eivät jostain syystä tuntuneet aukeavan. Palluran hinta tulee varmasti olemaan jotain aivan älytöntä – mutta kyseessä on silti väistämättä pakkohankinta.
drake2j (29.7.2005 01:32)
Mahtaakohan ne tosiaan tuollaisessa pallossa tuota settiä myydä? Itsellä tuo kuitenkin tulee tietenkin hankittua
Olisivat tunkeneet materiaalin mini-DVD:ille niin saisivat pallosta vähän autettisemman kokoisen
Filmifriikin sivuilla näkyy jo tuttu pallura, ja paketin ilmestymispäivä on 31.10. Hinta säällinen – eli rahdun alle 50 euroa.Luulenpa että tuo tulee tilattua jo ennakkoon hyllyä koristamaan.
Tulipa sitten itse ostettua kyseinen pallukka. Täytyi tulla sitä ihan tänne asti kehumaan: kyseessä on varsin näyttäväilmestys, paljon vakuuttavampi kuin se pahvinen Hellraiser-kuutio. Mitään kompromisseja ei ole myöskään tehty tuon muodon suhteen, vaan kyseessä tosiaan on pallo; vierimistä estämään mukana on mukava läpinäkyvä jalusta.
Mitä itse levyihin tulee, ainoastaan ensimmäinen on tullut katsottua läpi, mutta hyvältä näyttää.
Kuume nousee kun omakin pallura on jo tilauksessa. Missä se postimies oikein kuppaa...
Tilasin boksin itsekin ennakkoon (Playlta) jo jonkin aikaa sitten. Nyt se on jo tulossa ja saapuu minä päivänä hyvänsä. Olen kuullut boksista niin paljon hyvää palautetta, että on varmaan syytäkin odotella sen saapumista kieli pitkänä.
EDIT: Boksi tuli. Ykkönen ja kakkonen katsottu. Näyttää totta vie hyvältä.