Osaako kukaan sanoa mitä Tampereen "raskaamman musiikin ystävien ravintolalle", Hellälle on tapahtunut? Ainakin vieraillessani kyseisessä kaupungissa Tammerfestien aikaan oli kiinni eivätkä (humalaiset) silmäni erottaneet mitään "remontissa" tai "olemme muutaneet"-lappuja. Ei kai koko paikkaa sentään ole kiinni pistetty? Hellä oli mielestäni varsin mukava ja viihtyisä paikka vaikka en mikään metallimusiikin suurkuluttaja olekaan; Siellä soi hyvää musiikkia, kaikennäköisiä ihmisiä eikä kukaan tullut valittamaan vaikka omistaakin vähän pidemmät ja takkuisemmat hiukset. Puhumattakaan niistä häkissä tanssivista naisista jotka toivat paikkaan ihan oman mausteensa, eli sen, että fiilis oli kuin olisi astunut jonkun 80-luvun/90-luvun alkupuolen kauhu/scifi/toimintaleffan "pahamaineiseen" yökerhoon (vrt. Hellraiser 3).
Hellä
23.7.2005 17:13
23.7.2005 17:18
Se on tietääkseni remontissa. Ainakin se oli loppukeväästä/alkukesästä. Mutta pirun pitkään ne on sitä rempannu.
24.7.2005 11:44
LSD (23.7.2005 17:14)lihatiskiksi?
Oskarin Hovi ja naistentanssit takaisin!
16.8.2005 12:37
Itse olen ymmärtänyt että Hellä on tehnyt konkurssin eikä siis enää avaa oviaan.
Tämä on kyllä kuulopuhetta mutta samaiset kuulopuheet kertovat myöskin Hellän esiintyneen Kauppalehden protesti-sivulla jo pitkään joten eikai nuo konkurssiuutiset ihan tuulesta temmattuja ole.
16.8.2005 18:43
Joo, itsekkin olen kuullut että Hellä ei enää oviaan avaa. Harmi kyllä.
16.8.2005 21:27
Masterbrain (16.8.2005 17:44)Joo, itsekkin olen kuullut että Hellä ei enää oviaan avaa. Harmi kyllä.
Niinpä. Nyt ne kaikki lepakonnahkaperseet ja verenimijät tuppaavat muihin baareihin kunnon ihmisten riesaksi.
23.10.2005 02:04
Minä taas kuulin huhua että Hellä avataan Divan tilalle. Ehkä lepakonnahkaperseet ja verenimijät saavat sittenkin kuunnella hyvää musiikkia hyvässä baarissa.
23.10.2005 02:30
Minäkin olen kuullut juttua että se aukeaa taas. En ole kuullut kyllä minne, mutta ajankohta oli muistaakseni tämän vuoden loppu tai ensi vuoden alku...
14.11.2005 00:39
Minä taas kuulin huhua että Hellä avataan Divan tilalle. Ehkä lepakonnahkaperseet ja verenimijät saavat sittenkin kuunnella hyvää musiikkia hyvässä baarissa.
Sinnehän se vissiin on tulossa. Siinä portissakin on jo Hellän mainos kiinni. Ja siihen viereen entisen Street Barin tilalle on avannut Rocks. En kyllä tiedä yhtään, onko samanlainen meno kuin vanhassa rocksissa?
14.11.2005 16:13
Joku taas on kuullut "varmasta lähteestä", että Hellä aukeaisi 25.11. En menisi luottamaan. Mutta eiköhän se kohtapuoliin aukea, siellä nähdään
edit: varmistunut