FST: aikaa elokuvalle

Lazer 11.11.2003 14:25

"Onko väkivaltaa mahdollista kuvata varoittavan opettavaisella tavalla?"

Ilja Rautsi 12.11.2003 09:04

En jaksanut Pahuus- osuutta pahemmin katsoa mutta kun päästiin Kill Billiin meni juttu aika hauskaksi. En muista nimeä tarkkaan mutta tämä vanhempi mieshenkilö, joku Brolle von Vittengrand tai jotain sinne päin, oli aika mielenkiintoinen tapaus.

"Ennen en kannattanut sensuuria mutta nyt vanhempana olen alkanut ajatella että jotkut elokuvat ja kirjat olisi pitänyt jättää tekemättä"

"Lopetin aikoinaan ohjelmani ´Brollen leffat´ tekemisen nähtyäni Oliver Stonen, jonka olen tavannut pari kertaa, elokuvan Natural Born Killers. Siinä oli mieletöntä väkivaltaa. Myös Kill Bill on täynnä mieletöntä väkivaltaa."

Jaa- a, ehkä sitä ei pitäisikään tehdä mitään elokuvaohjelmaa jos ei kykene näkemään mitään eroa KB: n ja NBK: n väkivallan välillä. Hassua sitten samassa lauseessa mainita että on jopa TAVANNUT Oliver Stonen, ilman mitään pointtia.
MiR 12.11.2003 09:59
iljalumpsis (12.11.2003 10:04)
Hassua sitten samassa lauseessa mainita että on jopa TAVANNUT Oliver Stonen, ilman mitään pointtia.

Joo, kaipa hän halusi tuolla alleviivata sitä että tietää mistä puhuu. Tavattuaan pari kertaa Stonen hän automaattisesti varmaankin pystyy näkemään tämän ohjaajan sielun salaisimpiinkin sopukoihin, ja näin ollen tietää tarkalleen mitä mies haluaa näillä inhottavan väkivaltaisilla roska-elokuvillaan sanoa rolleyes.gif
Lazer 12.11.2003 12:16

Bosses bio oli ohjelman nimi. Semmoinen tuli joskus muinoin eli ilmeisesti ennen NBK:ta. Tuohon itse ohjelman otsikko kysymykseen ei oikeastaan sanottu mitään koko ohjelmassa.

Young Hova 12.11.2003 14:13

"Tarantinon päässä kaikki on vain sotkua" – Bosse

Janne Timonen 14.11.2003 22:02

Bosse on hauska veijari. Nauratti pirusti se "nähtyäni NBKn en voinut enää tehdä Bosses Bioa laisinkaan." Kiitokset Stonelle osuneesta taklauksesta.

psilocybianth 17.11.2003 10:14
Kalle Kinnunen (12.11.2003 15:13)
"Tarantinon päässä kaikki on vain sotkua" – Bosse

Ahaa, tästä se epäkronologinen järjestys siis johtuu parissa Tarantinon filkassa.