Onko tiedossa suomijulkaisua näistä?

Martin 14.7.2005 10:46

Ehkä tyhmä kysymys, mutta katselen kuitenkin elokuvat mieluummin suomiteksteillä kuin ilman mitään tekstejä (kuten jenkkijulkaisuissa on tapana) ja monesti on pistänyt vituttamaan pienellä viiveellä ilmestynyt suomijulkaisu juuri jenkeistä tilatusta elokuvasta.

Seuraavat elokuvat ovat saaneet R1-julkaisun (isoilla yhtiöllä), onko tiedossa suomijulkaisua tai edes huhuja/spekulaatioita sellaisesta?

‑Point Blank

‑Prime Cut

‑Diabolik
Jani Hietapakka 14.7.2005 17:12

Kannattaa kysellä vaikka suoraan sähköpostilla suomalaisilta levityslafkoilta.

Goose 15.7.2005 15:07

Olen seuraillut näitä suurempia julkaisijoita ja varsinkin, jos kyseessä näinkin tunnettuja elokuvia ovat yleensä tulleet noin vuoden viiveellä Suomiteksteillä varustettuna.

Yllättäviä poikkeuksia tältä vuodelta ainakin John Waynen McQ ja Chuck Norriksen Forced Vengeance jotka saivat jenkeissäkin DVD ensi-illan vasta alku kesästä ja silti molemmat tulevat jo elokuussa Suomen markkinoille.
Flash 15.7.2005 18:26

Veikkaan, että Point Blank ja Prime Cut ainakin tulevat mutta Diabolikin kohdalla on epävarmempaa. Lee Marvin riittää hyvin syyksi Suomi-julkaisuun, kun taas Diabolikissa ei ole ketään tosi isoa staraa. Eikä Diabolik myöskään ole yleisesti ollenkaan yhtä tunnettu kuin noi Marvinit.

Goose 19.1.2007 12:30

Wayne Wang: Centre Of The World – Maailman keskipiste

Onko tästä ilmestynyt suomijulkaisua, löysin pikahaulla vain VHS. Saa myös kommentoida onko ylipäänsä katsomisen arvoinen elokuva.
willberg 19.1.2007 13:04
Goose ( 19.1.2007 12:31)

Onko tästä ilmestynyt suomijulkaisua, löysin pikahaulla vain VHS. Saa myös kommentoida onko ylipäänsä katsomisen arvoinen elokuva.

Enpä ole koskaan törmännyt kotimaiseen devariin, eikä kasettikaan ole kyllä tuttu. Voisi tätä melkein suositella, aika mielenkiintoinen digivideolle kuvattu elokuva it-nörtin suhteesta maksulliseen naiseen (Molly Parker). UK ja US kiekot ovat helposti saatavilla.
Goose 19.1.2007 13:14
willberg ( 19.1.2007 13:05)

Enpä ole koskaan törmännyt kotimaiseen devariin, eikä kasettikaan ole kyllä tuttu. Voisi tätä melkein suositella, aika mielenkiintoinen digivideolle kuvattu elokuva it-nörtin suhteesta maksulliseen naiseen (Molly Parker). UK ja US kiekot ovat helposti saatavilla.

En muista itsekään kasettia nähneeni mutta ilmestynyt on. Kasetti
Xialong 19.1.2007 17:28

Ilmestyi aikanaan tietääkseni vain VHS:lle, taisi olla Sandrew Metronome julkaisija ja tuolla nimellä Maailman Keskipiste. Saman aikakuden tuotehan oli myös Jay ja Silent Bob iskevät takaisin, myöskin Sandrewlta, joka jäi ilman suomikiekkoa.

Griffin 22.1.2007 00:43

Ei ole kiekkoa täällä näkynyt vaikka ainakin Dvdoo listaa tekstityksistä löytyväksi myös suomen. Joskus kun tuon yömyöhään Canalilta näin, niin meni heti välittömästi hankittavien osastolle. Vuoden päivät kyttäilin levyhyllyja, kyllästyin odottamaan täkäläistä armonpalaa Sandrewin suunnalta ja hankin sitten brittiversion. Tosin sen verran vaan olen jaksanut uudestaan katsoa, että upposiko se tikkari sinne mihin sen unenpöpperössä katselin livahtaneen...
Goose 21.11.2007 10:04

Olen melko varma ettei ole mutta varmistetaan nyt kuitenkin? Oliko tämä hyvä elokuva vai ainoastaan ahdistava kokemus? Kerran olen nähnyt silloin video ensi-illan aikoihin josta muistona ei ole, kuin Mark Knopflerin musiikit ja törkeä joukkoraiskaus. Ei ole kyllä viime aikoina näkynyt tuota kasettiakaan markkinoilla vaikka se taisikin olla kovalla kädellä leikattu.
Antti Tohka 21.11.2007 10:48

Pari kertaa olen tuon katsonut, mutta DVD:n moin itseasiassa katsomatta, koska onhan toi todella vittumainen elokuva. Joukkoraiskaus oli kylla aika "mita helvettia"-kokemus valkokankaalta, kun kavin taman joskus Bio Biossa katsomassa (luulin menevani katsomaan Ulli Lommelin elokuvaa...).

Xialong 21.11.2007 20:25
Goose ( 21.11.2007 10:05)

Olen melko varma ettei ole mutta varmistetaan nyt kuitenkin? Oliko tämä hyvä elokuva vai ainoastaan ahdistava kokemus? Kerran olen nähnyt silloin video ensi-illan aikoihin josta muistona ei ole, kuin Mark Knopflerin musiikit ja törkeä joukkoraiskaus. Ei ole kyllä viime aikoina näkynyt tuota kasettiakaan markkinoilla vaikka se taisikin olla kovalla kädellä leikattu.

Halpajulkaisu tuosta löytyy suomikiekolla. Olisikohan ollut joku Jupiterin julkaisu. Ainakin Filmtownessa vuokrallakin.
Goose 22.11.2007 09:00

Kiitos tiedosta! Toivottavasti tulisi joskus jossain vastaan.

Goose 31.12.2007 19:53
Xialong ( 21.11.2007 20:26)
Goose ( 21.11.2007 10:05)

Halpajulkaisu tuosta löytyy suomikiekolla. Olisikohan ollut joku Jupiterin julkaisu. Ainakin Filmtownessa vuokrallakin.

23.1.2008 ilmestyy markkinoille uusi julkaisu.

[attachment=957:6416548841014.jpg]
Goose 26.2.2008 09:25

Onko

200 Cigarettes ilmestynyt DVD tai VHS markkinoille?