Tänään teinityttöjen sekoilua ja sekstailua ykköseltä. Toivottavasti ei saarnata liikaa ja ennen kaikkea nähdään tissejä.
Espoon viimeinen neitsyt
wicked clown (10.11.2003 11:31)Toivottavasti ei saarnata liikaa ja ennen kaikkea nähdään tissejä.
Veikkaisisin, että saarnataan liikaa, eikä nähdä tissejä!
jukkasil (10.11.2003 18:05)wicked clown (10.11.2003 11:31)Toivottavasti ei saarnata liikaa ja ennen kaikkea nähdään tissejä.
Veikkaisisin, että saarnataan liikaa, eikä nähdä tissejä!
Katsoin pari päivää sitten DVD:ltä, melkoisen tökerö elokuva.
Ei ollut mun mielestä tökerö. Ei ollut tissejä (varsinaisesti), mutta ei saarnattukaan. Mukavasti tuossa tunti vierähti.
Nänni kuitenkin nähtiin!
Lazer (10.11.2003 23:37)Nänni kuitenkin nähtiin!
Nämä ovat taas näitä kynnyskysymyksiä...
Jätkät selvästi kiinnitti huomion oikeisiin asioihin. Vrt. Hohto-foorumin "otin Young Loven nauhalle 19-vuotiaiden [vaikka ne oli 21-vuotiaat] daisareiden näkemisen toivossa" ‑keskustelu.
Tyttöjen liftausreissua seurasi kyllä välillä aika ahdistuneena, esim. kohtaus, jossa tytöt kikattavat joidenkin keski-ikäisten äijien auton takapenkillä (blondi räkättää, että me haluttais nussia) – pelkäsin, että kohta äijät ottavat väkisin; se lippispäinen juntti oli kaiken huippu: "Vaimo ja lapset on viikonlopun aikana muualla. Mennään meille, on sauna, ruokaa ja ilmainen nukkumapaikka." Yeah, right.
Tietenkään enkelityttö Emma ei älynnyt vaatia n. 1 ½ minuutin aikaiselta kriminaalipoikaystävältään kortsun käyttöä. "Pitäisköhän meidän käyttää kortsua? Ei kai sulla ole HIV?" "Ei mulla mitään HIViä..." Ei niin, mutta Herpes napsahti.
Aika välkkyjä muuten ne kytät. Osasivat yhdellä vilkaisulla Emman kassiin päätellä, että hei nämähän on ne kamat, mitkä varastettiin viime yönä!
Leffaan oli kai yritetty jotain samaa tunnelmaa kuin Lukas Moodyssonin leffoissa, EVN vain jäi melkoisen pinnalliseksi. Ja vaikka ei suoranaisesti saarnattu, oli tyttöjen sekoilussa jokin vittumainen pohjavire jonka takia tuntui että sanomana on se että bailaaminen ei ole kivaa. Puoleentoista tuntiin oli myös yritetty ahtaa liian paljon.
Pääosanäyttelijöistä olisi voinut saada enemmänkin irti.
Denzo (11.11.2003 16:59)Puoleentoista tuntiin oli myös yritetty ahtaa liian paljon.
Oliko se tosiaan tunnin mittainen ? Onko mulla asenneongelma?
Denzo (11.11.2003 16:20)Oliko se tosiaan tunnin mittainen ? Onko mulla asenneongelma?
Oli. On.
MATKASSA TYRÄVYÖN KANSSA!
Katsoin tämän aika pienin odotuksin ja mitä tapahtuikaan? Espoon Viimeinen Neitsyt alitti kaikki rimat niin totaalisesti että olin lähes shokissa tunnin sen päättymisen jälkeen. Minusta koko käsikirjoituksen pohjavire oli hyvin moraalinen ja ohjaus alleviivaavaa. Ihan niinkuin tekijät eivät olisi uskoneet päähenkilöihinsä. Epäkiinnostaa, aika yllätyksetöntä dialogia. Vaalean tytön muuntautuminen matkan aikana vähintäänkin kyseenalainen. Rakenne myös oli aika helvetin pitkästyttävä. Lopun selittelevät ( oliko niitä nyt kaksi) koti-uskonto-isänmaa-henkiset kohtaukset olisi voinut heittää suoraan helvettiin. Osa tapahtumista vaikutti aivan käsittämättömän epärealistisilta, vähintäänkin kaukaa haeltuilta. Tuntui että tekijät hieman aliarvioivat koko pissaliissa-kulttuuria.
Olis myös kiva, kun on kuitenkin Ylen rahoittamasta tv-elokuvasta kyse että visuaaliseen ilmeeseen panostettaisiin edes hieman. Edes Irtiottojen tyyliin olisi roima harppaus. Ei ainakaan pitäisi olla resursseista kyse. Ai mitä? Ei tv-elokuvien tarvitse näyttää hyviltä. Ne tulee teeveestä.
Sori, mä unohdin.
Tälläistä skeidaa syntyy kun aikuiset naiset saavat päähänsä kuvata nuorten elämää "realistisesti". niinku hei.
Aika hiljaiseksi vetää.
EDIT:
Pääosien esittäjät olivat kaikesta muusta huolimatta kyllä ihan hyviä rooleissaan.
Jukka Kajava ylisti tämän Hesarissa aika totaalisesti. Myös maakuntalehti Keski-Uusimaan kriitikko antoi hyvät pointsit.
Mä totesin muijalle tuota pätkää katsoessani, että taidan tulla vanhaksi, kun en pysty näitä teinien ongelmia pokerinaamalla katselemaan!
Fuckin Åmal/Tillsammans on vielä mennyt multakin läpi, mutta nämä suomalaiset vastaavat (esim. Ismo Kiesiläisen lyhärit) saa mut sellaiseen olotilaan, että mun on poistuttava paikalta hyvin nopeasti. Jotenkin tulee sellainen säälinsekainen tunne noiden näyttelijöiden suorituksista, ettei pysty paikalla pysymään.