Pienilevikkisimmät ja hämärimmät FIx-maahantuojat

THaavisto 17.6.2005 12:12
Joidenkin Merry Christmas Mr Lawrencen (Bestseller) lehtimainosten mukaan leffan tukkulevityksestä vastasi firma nimeltä Invideo-Shop (Meritullinkatu 11 D, Helsinki). Ei tietoa, mitä muita elokuvia tai maahantuojia Invideon valikoimissa oli.

Hämärä muistikuva sanoo, että sama osoite olisi Reynolds-pätkä Sharkin takakannessakin. Nauha lienee täällä jossakin mutten löydä juuri nyt.

Ainakaan Video-Link-FIx:n kansissa ei ollut tuollaista mainitaa, ainoastaan copyright-tiedot Video-Linkille. Nauhassa oleva lappu ilmoittaa sekin vain Video-Linkin osoitteen.
dodo 18.6.2005 11:13
Lauri Lehtinen (12.6.2005 19:11)
Onkohan Jussi Kohonen julkaissut videoita myös Suomen kuvakasettituotanto ‑nimisellä labelilla? Fu Manchu – paholaisen palvelijan ja Fu Manchu – Himojen herran levittäjäksi on vanhoissa Katson katalogeissa merkitty tämänniminen firma, ja ainakin teatteripuolella niiden oikeudet ja printit oli Kohosen takana. Mulla on kuvakasettituotannon Fu Manchuista vain utuisia muistikuvia, kun taas Kolmosen uusintajulkaisuja näkee edelleenkin siellä sun täällä.

Se eka Leen Fu Manchu on ulkona myös Star-Videon kassuna.

Onko RH-Video julkaissut mitään muuta kuin mainion Lola Viidakon Vanki ja Norman J Warrenin Terrorin?
jason 30.6.2005 22:46

Mulla on melko anonyymin näköinen Kolme Teräsmiestä-kasetti. Ainoa yhteystieto on takakannessa oleva

Yksinoikeudet:

Hovevision Ltd

London

+ numerosarja 004
kongon oskari 11.9.2005 21:35
Lauri Lehtinen (11.9.2005 21:00)
turkulaisen Oy Tavarahankinta Ab:n yhteystiedot.

Tavaranhankinta taitaa olla (on ollut?) firma joka ostaa mitä erilaisimpia tavaraeriä, konkurssipesiä jne, ja myy sitten eteenpäin. Noita tarroja on näkynyt satunnaisesti erinäisissä kirpputorinauhoissa, mutta tuskinpa tuo Tavaranhankinta noita on koskaan vuokraamokäyttöön levittänyt, luulen mä.
Jakel 15.10.2006 20:31
kongon oskari ( 16.6.2005 15:29)
Varsin vähälevikkinen, ainakin nauhat tuntuu kadonneen tyystin näkyviltä, on ollut Show Center OY, Kaisaniemenkatu 1 C. Koko katalogi koostuu ilmeisesti eritasoisesta erotiikasta.

Yhden nauhan olen nähnyt ja toisesta (kataloginumero 13) kansipaperit jossa painovuosi 1987. Eiköhän tuonkin toiminta videolakiin päättynyt.

Itselläni on elokuva nimeltä Faarao (numerolla 10). Kasetin julkaisuvuosi 1985.
kongon oskari 15.10.2006 23:27
kongon oskari ( 16.6.2005 15:29)
Show Center OY, Kaisaniemenkatu 1 C. Koko katalogi koostuu ilmeisesti eritasoisesta erotiikasta.

Yhden nauhan olen nähnyt ja toisesta (kataloginumero 13) kansipaperit jossa painovuosi 1987. Eiköhän tuonkin toiminta videolakiin päättynyt.

Tuolle kataloginumerolle 13 löytyi nauha. Selkätarrassa levittäjänä Mikkelin viihdemesta Oy. Tarkastusnumero T-91936 ja K-16.
Lazer 21.10.2006 18:58

Tulipa lueskeltua koko threadi läpi ja täytyypi sanoa, että on kyllä erinomainen juttu tuo fix-galleria. Selviää aika monet asiat sitä räpläämällä. Yksi jota tässä ei ole mainittu on oululaisperäinen Videotarvike, jolta galleriasta löytyy vain yksi nimike. Joitain julkaisuja on myös lafkan tarroilla liikkeellä. Tuon ainokaisen nauhan skandinaavinen oikeusomistaja on norjalainen HVC video vision as ja tuonkin tunnus kannen päädystä löytyy.

Lazer 1.2.2007 21:32
Lauri Lehtinen ( 26.5.2005 09:40)
Tietääkö joku, mitä muuta Hovevision on julkaissut kuin Frank Kramerin toimintakomediat Kolme teräsmiestä ja Voittaja saa kaiken (julkaisut 003 ja 005)?

http://www.elitisti.net/fixdist.php?id=25&sort=2

Onkohan sarja nyt kasassa, kun toi 001:kin on selvillä.
kongon oskari 2.2.2007 10:49
Lazer ( 1.2.2007 21:33)

Tämän olisin voinut laittaa Hovevisionin allekin, koska takakannessa oli © merkattu sekä Tamlinelle että Hovelle. Nauhaa ei ole, kirjasin tiedot jostain kirpputorilta vain ylös.

http://www.elitisti.net/fixdb.php?id=4720
Jani Hietapakka 2.2.2007 11:41
kongon oskari ( 2.2.2007 12:50)
Lazer ( 1.2.2007 21:33)

Tämän olisin voinut laittaa Hovevisionin allekin, koska takakannessa oli © merkattu sekä Tamlinelle että Hovelle. Nauhaa ei ole, kirjasin tiedot jostain kirpputorilta vain ylös.

http://www.elitisti.net/fixdb.php?id=4720

Näitä lastenpiirrettyjä on useampikin. Oikeudet: Hovevision LTD ja Levitys: Tamline

Etsivä Danger Mouse