20.5.2005 21:04
Keskiyön Nakertajat (VTC)
Isola Verden Merirosvot (Ålandia)
Ensiksimainittu ei ainakaan taida olla kovinkaan arvokas?
Keskiyön Nakertajat (VTC)
Ai Critters vai?
Lauri Lehtinen (21.5.2005 13:31)Ai Critters vai?
Minua kiinnostaa toi Isola Verden Merirosvot...
En ole myymässä, tällä hetkellä ainakaan...
Toisaalla ollut viesti toi mieleen Cheech & Chongin vanhat elokuvat. Nehän olivat aikanaan Suomessa kokonaan kiellettyjä enkä myöhemminkään muista nähneeni videolla niistä mitään muita kuin Thing Are Tough All Overin, jonka olen joskus 80-luvulla vuokrannutkin ja katsonut läpi, sekä sitten Korsikalaiset veljekset. Näistä kumpikaan ei ollut pilvenpolttoaiheinen.
Artisan (27.7.2005 10:09)Toisaalla ollut viesti toi mieleen Cheech & Chongin vanhat elokuvat. Nehän olivat aikanaan Suomessa kokonaan kiellettyjä enkä myöhemminkään muista nähneeni videolla niistä mitään muita kuin Thing Are Tough All Overin, jonka olen joskus 80-luvulla vuokrannutkin ja katsonut läpi, sekä sitten Korsikalaiset veljekset. Näistä kumpikaan ei ollut pilvenpolttoaiheinen.
1. kysymys: mikä olikaan Things Are Tough All Overin suomenkielinen nimi siinä kasettijulkaisussa? Muistan että se oli näitä Columbian julkaisuja joissa oli tummanharmaansiniset kannet, olisiko niin että siinä luki vielä VideoTrade. (Kysymys liittyy siihen, että piakkoin ilmestyy suomi-DVD pelkällä nimellä Cheech & Chong, ja mietin oliko myös kasettijulkaisulla aikanaan yhtä mitätön nimi.)
2. kysymys: onko kukaan koskaan nähnyt suomi-kasettia niistä neljästä varsinaisesta pilvenpolttokomediasta? Julkaistiinko koskaan? Up in Smoke, Cheech & Chong's Next Movie, Nice Dreams, Still Smokin'.
Näiden lisäksihän ukoilla oli sivuosat Kapteeni Keltaparrassa ja vilahtivat myös Scorsesen After Hoursissa ennen kuin lähtivät eri suuntiin. Nuokin tietysti ovat olleet saatavana Suomessa.
EDIT: Vastaus kysymykseen 1 löytyikin jo, eli on se nimi tosiaan ollut pelkkä Cheech & Chong.
Otsikon ollessa "Suomi-nauhaa" ajattelin jatkaa perään ettei alue tule täyteen topicceja nimeltä Suomi-nauhaa osa 2, 3, 4...