Episodi ja Hohto yhdistävät voimansa

psilocybianth 10.6.2005 16:00

Niin kuin tuossa joku taisi aikaisemmin mainita, niin noi linkit ei näy exploderilla. Firefox kyllä ainakin näyttää oikein.

Amadeus 10.6.2005 16:21
psilocybianth (10.6.2005 15:01)
Niin kuin tuossa joku taisi aikaisemmin mainita, niin noi linkit ei näy exploderilla. Firefox kyllä ainakin näyttää oikein.

Jep, sama juttu näyttäisi olevan Operalla eli linkkejä ei näy ollenkaan. Firefoxilla, kuten mainittua, sitten toimiikin ihan normaalisti.
wicked clown 11.6.2005 02:55

Ja Safarilla toimii myös. Taitaa IE olla vaan niin epästandardi ettei osaa.

Humphrey Bogart 12.6.2005 18:52

Kyllä tätä paskalla selaili, mutta eipä oikein sytyttänyt. Lisäksi mun silmiin koko paketti juttuineen näyttää sekavalta. Kaikkia mahdollista sälää pitänyt sulloa joka sivulle. Ei paranna luettavuutta. Vanhan Hohdon yksinkertaisuus miellytti enemmän silmää, tosin minä olekaan mikään asiantuntija taiton ym. suhteen.

MiR 13.6.2005 10:39
Humphrey Bogart (12.6.2005 18:53)
Kyllä tätä paskalla selaili

Eli kyseinen lehti on siis todellista paskalukemista laugh.gif

En ole jostain syystä saanut vielä omaa rieskaani, vaikka tilauskin on (muistaakseni) yhä voimassa. Eipä sen puoleen, vaikuttaa siltä etten menetä paljoakaan.
Raimo Miettinen 13.6.2005 17:20

Helvetti, voisivat olla hieman pitkäjänteisempiä. Tässähän on vuoden sisällä ilmestynyt pian enemmän eri lehtiä mitä itse lehtiä (DVD Hohto, HohtoEpisodi, TV Elokuvat, Pro Screen...). Tuntuvat lopettavan olemassa olonsa samaan tahtiin.

Disco Studd 13.6.2005 17:50

Pöh, tilaa saman tien koko vuosikerta. Samalla ratkeaa sun vaihtoehto Hesarille ‑ongelma.

Bad Rain 13.6.2005 20:40
Alien Sun (13.6.2005 18:16)
Hohdon puolella käytävä keskustelu menee siihen suuntaan että tilaus saattaa tulla yllättävän kalliiksi, oon sen verran turvallisuushakuinen tyyppi että vältän tällaisia riskejä.

Siinä tapauksessa kannattaa harkita jotakin lehtipakettia, kaksi lehteä edulliseen yhteishintaan. Sinun tapauksessasi Kristityn Vastuu/Erotiikan maailma.
daFred 16.7.2005 09:17
Janne Timonen (10.6.2005 14:58)
Huhut kertovat, että Hohto/Episodi ‑lehdestä katoaa jo valmiiksi pienellä präntätty "Hohto" vuoden loppuun mennessä ja jäljelle jää "Episodi".

Pitänee selailla tarkemmin tuo vielä tänään.

Katoaminen olikin jo toisessa numerossa aloitettu, kun "Hohto"-teksti oli ratkiriemukkaasti kutistunut entisestään.
Janne Timonen 16.7.2005 12:29
daFred (16.7.2005 09:18)
Katoaminen olikin jo toisessa numerossa aloitettu, kun "Hohto"-teksti oli ratkiriemukkaasti kutistunut entisestään.

Aika huvittavaa. Ehkä se pienenee numero numerolta.
KCrimso 16.7.2005 14:36

Telkkariohjelmissa ym. kun on ollut kisoja joissa voi voittaa "Hohto"Episodin vuosikerran niin eipä tota Hohtoa kukaan vaivaudu koskaan nimessä mainitsemaan. Onhan toi ihan älytöntä että nimessä pitää olla edes mukana toi Hohto, etenkin kun se logokin on lätkäisty siihen Episodin viereen sellaisenaan. Näyttää aivan naurettavalta.