Judge Dredd

Yotsuya 22.4.2005 10:34

Onko viimeisen kymmenen vuoden aikana ilmestynyt jotain merkittäviä Judge Dredd (tai muita 2000 AD) sarjiksia. Jossain vaiheessa alan lehdet muuttuivat rumiksi Bisley-tyyliin maalatuiksi rävellyksiksi ja vilkaisin kun Akateemisessa pikaisesti viimeisintä numeroa niin sama meno tuntui jatkuvan.





Ehkä pitäisi vaan keskittyä tilkitsemään mahdollisia aukkoja kultakauden Dreddien kokoelmassa.
Spaddu 22.4.2005 17:01

Hah, ehkä paras suomenkielinen Dredd-albumi on se kaksiosainen kokonaisuus, jossa ryssät hyökkää Megacity I:een. Mehustelut TTL:lla (täystuholaite), jotka sisältää jotain 100 ydinpommia, ovat järjettömyydessään aivan

wacko.gif
Yotsuya 22.4.2005 17:44

Tykkäsin enemmän siitä kuun olympialaiset-jutusta jossa Sovblock haastoi Dreddin ja kumppanit minisotaan, siinä oli enemmän sarjalle tyypillistä huumoria ja ryssillä ase joka muistaakseni kopsattiin Arskan Eraseriin.

Korson Antti 23.4.2005 09:07

musta kuulostaa aika viisaalta päätökseltä keskittyä noihin vanhoihin, ei se enää ole voimissaan

QCine 24.4.2005 21:43

Tällaiselle 80-lukuJudgeen keskittyneelle kertokaapa viisaammat, onko totta kuulemani, jonka mukaan uudemmissa Judge Dreddeissä sankari olisi alkanut vakavissaan pohtia, onko hän sittenkään aina automaattisesti oikeassa. Kyseenalaistaa itsensä!





Eihän tuommoinen sovi Judge Dreddiin. On varmaan vielä ottanut kypäränsäkin pois, ja alta on tullut Stallonen naama.