Onko viimeisen kymmenen vuoden aikana ilmestynyt jotain merkittäviä Judge Dredd (tai muita 2000 AD) sarjiksia. Jossain vaiheessa alan lehdet muuttuivat rumiksi Bisley-tyyliin maalatuiksi rävellyksiksi ja vilkaisin kun Akateemisessa pikaisesti viimeisintä numeroa niin sama meno tuntui jatkuvan.
Ehkä pitäisi vaan keskittyä tilkitsemään mahdollisia aukkoja kultakauden Dreddien kokoelmassa.