Äänestin keskiarvoa, mutta itse asiassa tuo Vinnien ehdotus on aika hyvä. Tai sitten se, että jotka menettivät pisteitä, ilmoittavat Bitnikille, koska minäkin uskon, että guruttajat eivät valehtele pisteitään. Etenkin kun suuri osa tiputettiin muutaman kierroksen jälkeen pois.
Miten gurussa pitäisi toimia?
Saavatko nämä kannatusta?
Vinnie: varsin tasapuolinen kaikille olisi myös se että kaikkien pisteet mitätöitäisiin kierrokselta ja järkättäis vaikka yksi kierros lisää Guruun?
kellogg: Minä ehdotan että kukin joka menetti pisteensä voisi ilmoittaa suoraan Bitnikille paljonko olisi tullut, ja saisi sen pistemäärän. Guruttajat ovat rehtiä porukkaa.
Antti Töhkä: Ehdotan, että ne jotka eivät viime kierroksella saaneet pisteitä, diskataan.
Kaikille 0 pistettä niin ei tarvitse tapella. Vastauksen lähettäneet ja lähettämättömät.
Bitnik (15.4.2005 12:07)Saavatko nämä kannatusta?
Vinnie: varsin tasapuolinen kaikille olisi myös se että kaikkien pisteet mitätöitäisiin kierrokselta ja järkättäis vaikka yksi kierros lisää Guruun?
kellogg: Minä ehdotan että kukin joka menetti pisteensä voisi ilmoittaa suoraan Bitnikille paljonko olisi tullut, ja saisi sen pistemäärän. Guruttajat ovat rehtiä porukkaa.
Antti Töhkä: Ehdotan, että ne jotka eivät viime kierroksella saaneet pisteitä, diskataan.
1. Antti Töhkä
2. Vinnie
ei edes vaihtoehto: kellogg
Sen verran on kepulaisia tällä foorumilla, että guruttajien "rehellisyyteen" on turha vedota.
Nuo vaihtoehdothan voisi myös yhdistellä: diskataan kaikki ne jotka eivät saaneet tällä kierroksella pisteitä, ja järjestetään ylimääräinen kierros kaikille muille.
Paska mäihä on vainonnut tällä guru-kaudella sen verran etten jaksa edes äänestää/miettiä mikä vaihtoehdoista olisi paras, vaan jätän gurun tähän tämän kauden osalta. Tietokoneongelmat, kirjaston aukioloajat ja nimimerkin unohtaminen vastauksesta ovat syöneet multa tähän mennessä 34 pistettä (viime kierroksella olisi ollut neljä oikein). Parempi vaan feidata koko leikistä , vitutus mulle jäisi käteen jokatapauksessa vaikka loppun asti vastailisinkin.
Todellakaan ei mitään kierroksen hylkäystä sen takia, että muutama vastaaja saa vähemmän pisteitä jonkun mokan takia. 7 pistettä on erittäin hyvä. Ja jos siihen ei olla tyytyväisiä, niin rehellisyys kunniaan ja kaikille ansionsa mukaan. Sitten voi saivarella, kun guru on ohi, miten olisi käynyt.
Bitnik (15.4.2005 14:07)kellogg: Minä ehdotan että kukin joka menetti pisteensä voisi ilmoittaa suoraan Bitnikille paljonko olisi tullut, ja saisi sen pistemäärän. Guruttajat ovat rehtiä porukkaa.
Riippuu vähän ilmoittautuneiden määrästä. Jos puhutaan ~10 henkilöstä, tuo kelloggin ehdotus voisi vielä toimia, mutta jos määrä nousee sinne yli pariinkymmeneen, voisi jo harkita kierroksen mitätöintiä.
Henkilökohtaisesti tulisi 9 pistettä takkiin tuolla keskiarvon mukaisellä pistemäärällä, joten ei oikein viitsi kannattaa sitä. Tuplapisteetkään ei kuulosta järin hyvältä, sillä uusi kierros näyttää selvästi edellistä vaikeammalta.
Enemmistön mukaan kai tässä kuitenkin on mentävä.
Anna kaikille joko 16 tai 0 pistettä.Ei jäisi mitään hampaankoloon kenellekään.
Oikeat vastaukset olisi kannattanut lätkäistä vasta myöhemmin niin olisi saatu vastata uudestaan.
Jos minulle heruu vain 7 pistettä, muuttaa Halttunen loppuvuodeksi Bittikselle asumaan.
Tohkalle 20 pistettä, se on muutenkin niin reilu jätkä.
J.Kanerva (15.4.2005 13:48)Anna kaikille joko 16 tai 0 pistettä.Ei jäisi mitään hampaankoloon kenellekään.
Oikeat vastaukset olisi kannattanut lätkäistä vasta myöhemmin niin olisi saatu vastata uudestaan.
Jos minulle heruu vain 7 pistettä, muuttaa Halttunen loppuvuodeksi Bittikselle asumaan.
Tohkalle 20 pistettä, se on muutenkin niin reilu jätkä.
Kanerva puhuu asiaa. Lazer hermostuu, jos Halttunenkin muuttaa Bittikselle.
J.Kanerva (15.4.2005 15:48)Oikeat vastaukset olisi kannattanut lätkäistä vasta myöhemmin niin olisi saatu vastata uudestaan.
Niinpä mutta kun tämä ongelma huomattiin vasta kun tulokset olivat jo julki.
Nyt näyttäisi siltä että jakelen pisteet teille omien ilmoitustenne mukaisesti. Voi olla niin että ne vastaukset ovat jumiutuneet jonnekin ja tulevat sitten joskus, eli jos kusetatte niin bannia tulee ikuisiksi ajoiksi.
Bitnik (15.4.2005 14:17)J.Kanerva (15.4.2005 15:48)Oikeat vastaukset olisi kannattanut lätkäistä vasta myöhemmin niin olisi saatu vastata uudestaan.
Niinpä mutta kun tämä ongelma huomattiin vasta kun tulokset olivat jo julki.
Nyt näyttäisi siltä että jakelen pisteet teille omien ilmoitustenne mukaisesti. Voi olla niin että ne vastaukset ovat jumiutuneet jonnekin ja tulevat sitten joskus, eli jos kusetatte niin bannia tulee ikuisiksi ajoiksi.
Lazer, november ja Trolli kusettava satavarmasti. Bannia kehiin vaan!
Antti Tohka (15.4.2005 16:24)Lazer, november ja Trolli kusettava satavarmasti. Bannia kehiin vaan!
No mä en ole vastannut, enkä aio ilmoitella mitään lukemia täten liuhuletille, joten sama se.
En ole seurannut omia pisteitäni, eli voisitko Bittis kertoa mulle, vastasinko viime viikolla? Siis tuliko mun vastaus perille?
sorsimus (15.4.2005 17:37)En ole seurannut omia pisteitäni, eli voisitko Bittis kertoa mulle, vastasinko viime viikolla? Siis tuliko mun vastaus perille?
En tiedä vastasitko mutta ei ainakaan perille tullut.