Jos et ole mukana gurussa, ethän osallistu. Tarkemmat tiedot äänestyksen syystä löytyy Guru-topicista.
Miten gurussa pitäisi toimia?
Oma vastaukseni on tuo keskiarvon mukainen pistelisä. Meinasin sen jo tuonne Guru ketjuun laittaa ehdotuksena, mutta sitten huomasin tämän. Eli jonkinlainen ontuva perustelu on se, että jos vaikka edelliseltä olisi ollut tulossa kiva potti ja nyt lyö arvausten kanssa tyhjää, niin saa kuitenkin jotain hyvitystä sen sijaan, että tulee vaikkapa luokkaa 2p onnekkaasta arvauksesta. Lisäksi jos nyt riipaisee täyden potin niin siinä on ihan kohtuuton kompensaatio niitä kohtaan joiden vastaukset tulivat läpi.
Keskiarvo, kuten toisessa topicissa ehdotin. Jotakin on hyvä antaa, koska itseäni ainakin vituttaisi rankasti, jos olisin samassa asemassa.
Keskiarvo kuulostaa kohtuulliselta.
Ehdin jo äänestää muuta, mutta oikeastaan kokonaan uusi kierros voisi olla kaikille tasapuolinen ratkaisu?
Keskiarvo kelpaa minulle. Ei tule takkiin kuin kaksi pistettä.
Jumbu (15.4.2005 12:07)Keskiarvo kelpaa minulle. Ei tule takkiin kuin kaksi pistettä.
Täsmälleen näin.
Antaapa sitten loppukaudelle tilaisuuden tehdä hauskoja spekulaatioita: "jos ei olis tekniikka pettänyt niin nyt olis nekin kaksi pistettä käytössä..."
keskiarvo, ehdottomasti ainoa oikea vaihtoehto.
Colossal Squid (15.4.2005 11:05)Ehdin jo äänestää muuta, mutta oikeastaan kokonaan uusi kierros voisi olla kaikille tasapuolinen ratkaisu?
Ei olisi tasapuolista niille jotka tiesivät kuvat tällä kierroksella ja saivat vastauksensa läpi jos uusintakierroksella ei sitten tietäisi mitään.
Tilannehan on se ettei tälläsessä keississä ole olemassa tasapuolista ratkaisua, mutta toiset ratkaisut ovat kuitenkin parempi kuin toiset. Eli olen keskiarvon kannattaja.
Äänestin itse tuota keskiarvoa, mutta sen jälkeen tuli mieleen että varsin tasapuolinen kaikille olisi myös se että kaikkien pisteet mitätöitäisiin kierrokselta ja järkättäis vaikka yksi kierros lisää Guruun?
Keskiarvo periaatteessa. Milläs perusteella noi kadonneet vastaukset erotetaan sellasista jotka vaan unohtivat vasta guruun?
EDIT: jaa tuollahan se selitettiin. Toivottavasti rehellisyys perii maan.
Menköön minun puolestani keskiarvolla, vaikka häviänkin 9 pistettä. Vituttaa vaan ankarasti, kun on tätäkin kisaa vuositolkulla harrastanut, niin 1. täyspotin menettää tällä tavoin. Noh, mitäpä tästä enää tämän kummemmin marisemaan.
Ei voi mittään!!
Minä ehdotan että kukin joka menetti pisteensä voisi ilmoittaa suoraan Bitnikille paljonko olisi tullut, ja saisi sen pistemäärän. Guruttajat ovat rehtiä porukkaa.
Edit: Niin, minun guru-vastaulset menivät läpi, siis en ole itse ottamassa lisäpisteitä...
kellogg (15.4.2005 13:06)Minä ehdotan että kukin joka menetti pisteensä voisi ilmoittaa suoraan Bitnikille paljonko olisi tullut, ja saisi sen pistemäärän. Guruttajat ovat rehtiä porukkaa.
Tämä olisi tietysti paras vaihtoehto. Vannon käsi sydämellä että en keksinyt sitä Ropea vaan olisin saanut tosiaan vain ne 9 pinnaa. Siitähän ilmoitin Guru-ketjussa sitä paitsi jo melkein heti sen jälkeen kun kuvat tulivat näkyville, että tiesin kolme heti ja neljättä en.
Ehdotan, että ne jotka eivät viime kierroksella saaneet pisteitä, diskataan.