Pelkäänpä, että tästä tulee tylsä kaksintaistelu Graalin ja Brianin välillä, mutta yritetään silti.
Äänestäkää mielestänne tai mielettömyydestänne parasta Python-leffaa ja perustelkaa.
Pelkäänpä, että tästä tulee tylsä kaksintaistelu Graalin ja Brianin välillä, mutta yritetään silti.
Olin joskus Brianin puolella, mutta olen siirtynyt Graaliin. Eli suomeksi Brian alkoi kyllästyttämään nähtyäni sen videolta ties kuinka monesti, joten Graalin näkeminen uudestaan kaikkine pupuineen ja vitun käsikranaatteineen palautti mieleen, kuinka uskomattoman hyvä leffa onkaan kyseessä.
No koska Holy Grail on luultavasti paras komedia ikinä, niin kyllä se tämänkin kisan tietysti voittaa. Brianin elämä oli hauska uutena mutta uusintakatseluilla pudonnut alaspäin. Kakkoseksi sijoittaisin nykyään jo Elämän tarkoituksen.
Kaikkihan nuo ovat vallan mainioita, juuri toissa päivänä katselin tuon Hollywoodin setin. Kyllä se silti on tuo Holy Grail joka vie potin.
Vaihtoehtoa ei mikään ei ole joten, ei ääntä, Holy Grail on ainoa josta heltiää parit naurut.
sud (13.4.2005 12:51)Elämän tarkoitusta ei liene suomessa julkaistu lättynä?
sud (13.4.2005 13:51)Holy grailin olen jaksanut katsoa useiten...Elämän tarkoitusta ei liene suomessa julkaistu lättynä?
Holy Grail.
JaJa (13.4.2005 14:09)Holy Grail.
(eikös tällaiset kyselyt voisi hoitaa esim. sillä toisella foorumilla tai vaikka edes hiekkalaatikon puolella?)
Kallistuin Brianin puoleen, joka jaksaa naurattaa aina ja uudestaan.
Artisan (13.4.2005 13:09)sud (13.4.2005 13:51)Holy grailin olen jaksanut katsoa useiten...Elämän tarkoitusta ei liene suomessa julkaistu lättynä?
Toistaiseksi vasta kahdesti. Ensin oli ei-anamorfinen peruslevy, sitten tuli anamorfinen tupla.
Graalille meni. "We are the knights who say NI" ‑kohtaus riittää jo parhaan montyn titteliin.
Kyllä se on Elämän tarkoitus.
Pääsiäisenä tuli katsottua neljä Monty-leffaa melkein putkeen. Mietin juuri silloin, että mikähän niistä on paras. Tällä kertaa päädyin Holy Grailiin. En kyllä tiedä miksi. Kerron sitten kun keksin jonkun viisaan syyn.
Elämän Tarkoitus viihdyttää tällä hetkellä eniten.