Jeah hieno juttu. Teemalta ehdin saada videolle vain loppuelämäksi tatuoidun ja Tokyo Drifteristä tykkään ihan homosti.
Mutta mikäs tuo Lentävät tikarit on? Onko kyseessä tämä?
Jeah hieno juttu. Teemalta ehdin saada videolle vain loppuelämäksi tatuoidun ja Tokyo Drifteristä tykkään ihan homosti.
"Brekkari klubi"-nimen takana olevat tahot olisivat varmasti alta puolen minuutin vääntäneet svengaavan "Brändätty tappamaan"-suomennoksen.
..."Tatuoitu laiffiksi."
1990-luvun puolella elokuvasta käytettiin "yleisesti" englanninkielistä nimeä White Tiger Tattoo – ei mikään suora käännös, mutta vähintään yhtä osuva ja kiehtovampi kuin Tattooed Life.
Lauri Lehtinen (14.4.2005 15:48)1990-luvun puolella elokuvasta käytettiin "yleisesti" englanninkielistä nimeä White Tiger Tattoo – ei mikään suora käännös, mutta vähintään yhtä osuva ja kiehtovampi kuin Tattooed Life.
Jossain määrin vastuullisena Teeman epäcooleihin suomalaisiin nimiin, kerron että ylellä leffojen nimet on PAKKO suomentaa. Kun pistin Suspirian ohjelmatietoihin pelkkänä Suspiriana, niin sielä joku leffatoiminnan pomo järjesti hirveän haloon, ettei sellaista saa tehdä. sama juttu oli Kiss Kiss Bang Bang olisi pitänyt laittaa ohjelmatietoihin Pus Pus Pam Pam. (Ihan totta!!!)
Jouni Hokkanen (20.4.2005 16:02)"Tatuoitu loppuelämän" tulee Kontran Tatuoitu-biisistä , joka muistaakseni meni jotenkin:
nyt mä olen mieheks tapetoitu, kun oon loppuelämäni tatuoitu..
Lauri Lehtinen (20.4.2005 16:21)Yle Teeman suomi-pakkopulla (joka on toisaalta tuottanut hyviäkin nimiä, esim. Viimeinen taisto).
Jouni Hokkanen (20.4.2005 15:02)"Tatuoitu loppuelämän" tulee Kontran Tatuoitu-biisistä , joka muistaakseni meni jotenkin:
nyt mä olen mieheks tapetoitu, kun oon loppuelämäni tatuoitu..
Jep, just sama biisi.
Hienoja uutisia tosiaankin! Tuskin kuitenkaan esim. Tokyo Drifterissa on mitään ekstroja?
Jopas on Suzuki pinnalla, Criterionilta tulee heinäkuussa
Story of a Prostitute ja Gate of Flesh (lähde: DVDBeaver). Ensimmäistä ei kai ole aiemmin ollutkaan DVD:llä.Tuli mieleen arkistoesityksen jälkeen onko kaikissa Sandrewin Tehtävänä murha ‑DVD:issä todella niin ikävästi nykivä kuva kuin omassani? Näyttää simppeleimmältä mahdolliselta 24FPS->25FPS siirrolta joka kyllä häiritsee aika tehokkaasti elokuvan visuaalisuutta.
Tuli mieleen arkistoesityksen jälkeen onko kaikissa Sandrewin Tehtävänä murha ‑DVD:issä todella niin ikävästi nykivä kuva kuin omassani? Näyttää simppeleimmältä mahdolliselta 24FPS->25FPS siirrolta joka kyllä häiritsee aika tehokkaasti elokuvan visuaalisuutta.