Tänään postin kotiini kantamien Nausicaä & Porco Rosso ‑kiekkojen innoittamana...
Rehellisesti sanoen ainoita animeja, joita olen koskaan jaksanut katsoa.
Tänään postin kotiini kantamien Nausicaä & Porco Rosso ‑kiekkojen innoittamana...
Tootoroo Too too roo!!
sorsimus (6.4.2005 17:50)Tootoroo Too too roo!!
Ihan kaikkia en ole vielä nähnyt (näkemättä: Nausicaä, Kiki, GitS 2 & Howl), mutta paras näkemistäni on ehdottomasti Grave of the Fireflies.
Grave of the Fireflies sai minunkin ääneni.
Totoroa äänestin.
Tämähän on ihan mahdoton tehtävä.
Oli pakko äänestää Totoroa vaikka yhtä hyvin olisi voinut äänestää Henkien kätkemää. Nausica ja Laputa on vähän ehkä liian hmm... eeppisiä. Ilmeisesti olen tunteeton äpärä sillä viime viikolla, kun katsoin Grave of the Firefliesin, en päässyt ihan sen surullisuuden tasolle, ehkä katsoin vähän liian myöhäiseen ajankohtaan. Whisper of the Heart oli aika tylsä, ilmeisesti yläasteikäisille tytöille suunnattu anime, kuten The Cat's Returnkin, joka oli parempi, muttei Ghiblin mestariteosten tasoa. Princess Mononoke on kyllä todella hyvä myös. Vois olla ehkä sitten se kolmanneksi parhain. Voisinkin katsoa Porco Rosson vielä tänään. GITS 2 ja Howl's Moving Castlea voi toivoa tulevan R&A:han.
Moni näkemättä, mutta odottavat pinossa vuoroaan.
Äänestäisin Nausicaä of the valley of the windin manga-versiota jos voisin.
hmmm.. aika vaikea kysymys.
Grave of the Firefliesin suosiota en ole koskaan ymmärtänyt. Ääni Tootoroolle.
Tonari no Totoro on eka minkä oon nähnyt mutta silti se on vaan yhä paras, sen voisi katsoa ihan kuinka monta kertaa vaan. Siinä on sielukkaimmat ja uskottavimmat lapsipäähenkilöt ikinä, ehkä Henkien kätkemä vetää vertoja.
Parhausjärjestyksessä:
Grave of Firefiles.