Helsinki elokuvassa

Flash 7.8.2005 21:51

Barry Mahonin uskomaton

Olin mies (I Was a Man, 1967) lyö taatusti kaikki ällikällä Orionissa 6. lokakuuta:

http://www.sea.fi/esitykset/syksy2005/grindhouse.html
Ari 8.8.2005 19:22
Flash (7.8.2005 20:52)
Barry Mahonin uskomaton Olin mies (I Was a Man, 1967) lyö taatusti kaikki ällikällä

Mulla on tästä veijarista kirja, Juopa, jossa takakannen mukaan mm. "Kim Kansas kertoilee elämästään ja kokemuksistaan "JUOVALLA" sekä sen molemmilla puolilla. Varsinkin hänen kokemuksensa lääkärimaailmassa on ajankohtaista, paljastavaa ja suorastaan traagillista luettavaa".
Flash 9.8.2005 16:10
Ari (8.8.2005 19:23)
Flash (7.8.2005 20:52)
Barry Mahonin uskomaton Olin mies (I Was a Man, 1967) lyö taatusti kaikki ällikällä

Mulla on tästä veijarista kirja, Juopa, jossa takakannen mukaan mm. "Kim Kansas kertoilee elämästään ja kokemuksistaan "JUOVALLA" sekä sen molemmilla puolilla. Varsinkin hänen kokemuksensa lääkärimaailmassa on ajankohtaista, paljastavaa ja suorastaan traagillista luettavaa".

Mistä olet löytänyt? Luin tuota keväällä yliopiston kirjastossa, kun kaupungin kirjastoissa ei ole. Uskomattoman päräyttävää settiä Shokki-henkisestä kansikuvasta lähtien. "Päätin ryhtyä henkimaailman James Bondiksi" wacko.gif
Ari 10.8.2005 08:47

Muistaakseni Hietsun kirppikseltä pari vuotta sitten. Eipä näitä tällaisia paljon muualta voi saada.

Jep, kansi on aika "komea". Sen ja takakannen ns. Rattomaisten tekstien perusteella mä ton ostinkin täysin tietämättä mikä se oikeastaan on.

Jos kiinnostaa tarpeeksi, laita mulle joku kohtuullinen tarjous.