Yön uhrit/Violated
Hooper
Näkymätön kuristaja/Invisible Strangler
Ninjan kosto/Revenge of the Ninja
Roboman
Montenegro eli helmiä ja herjoja
Seitsemän rohkean kosto
Cinema paradiso
Shamaani/Bodycount
Yön uhrit/Violated
kongon oskari (14.3.2005 16:00)Yön uhrit/Violated
Shamaani/Bodycount
Violated olisi kiva nähdä ehjänä versiona. Deodaton metsäslasher Bodycountissa (Camping del terrore) on sentään menevät musat ja David Hess. Leikattu on useita murhakohtauksia, mutta oli siinä kamaa tallellakin.
Olen yrittänyt kytätä josko Lappeenrannan makuuni laittaisi tuonne poistokoriin Reflectin Skin:in. Voisivat samantien myydä sen minulle, kun ollaan siskon kanssa varmaan ainoat jotka sitä lainaavat...
Maksan Reflecting Skinin suomikasetista välittömästi 10-15 euroa, ehkä jopa enemmän.
Marienbad (14.3.2005 23:58)Violated olisi kiva nähdä ehjänä versiona.
Bitnik (13.5.2005 15:31)Maksan Reflecting Skinin suomikasetista välittömästi 10-15 euroa, ehkä jopa enemmän.
Bitnik (13.5.2005 15:31)Maksan Reflecting Skinin suomikasetista välittömästi 10-15 euroa, ehkä jopa enemmän.
kongon oskari (14.3.2005 18:00)Yön uhrit/Violated
Hooper
Näkymätön kuristaja/Invisible Strangler
Ninjan kosto/Revenge of the Ninja
Roboman
Montenegro eli helmiä ja herjoja
Seitsemän rohkean kosto
Cinema paradiso
Shamaani/Bodycount
Disco Studd (16.5.2005 07:59)Mistä Makuunista tuollaisia löytyy?
No just niin. Näin siinä käy kun newbiet päästetään elitistien puolelle.
"Eikös kyseinen elokuva tullut joku aika sitten tv:sta?"
En muista kyllä mitään lähiaikojen TV-esitystä. PTV:ltä filmi on tullut joskus 90-luvun alkupuolella.
moska (16.5.2005 13:48)En muista kyllä mitään lähiaikojen TV-esitystä. PTV:ltä filmi on tullut joskus 90-luvun alkupuolella.
menee ohi ton videoaiheen mutta oliko Reflecting Skin teattereissa normaalissa levityksessä? teatterissa mä sen Suomessa näin mutta saattoihan se olla joku tekstittämätön spesiaalinäytöskin. saman tekijän seuraava leffa meni ohi mutta se ei ilmeisesti ollut samaa tasoa kun ei siitä puhuta sen enempää