HKIFF kirjatilaukset

Spiritual Boxer 8.3.2005 18:50

Onko kukaan saanut tilattua kirjallisuutta HKIFF:n mielenkiintoisesta valikoimasta?

eli: HKIFF Publications

Olen jo pitkään yrittänyt tilata, huonolla memestyksellä. Pitäisi hyväksyä luottokortti ja postitus eurooppaan onnistuisi, mutta aina tuossa Checkout-kohdassa sivut jäävät jumittamaan "Please Choose Collectio Method" kohtaan. Vaikka kuinka monta kertaa valitsee keräysmetodin, aina sama avautuminen.

Tai onko tiedossa mistä muualta noita opuksia voisi tilailla? eBaylta ei huvittaisi ostaa riistohintaan vain siksi että HKIFF:n sivujen JavaScriptit tökkii.
Spiritual Boxer 12.3.2009 08:39

Heh heh, pitkästä aikaa koetin tilata HKIFF:ltä opuksia ja JUMALAUTA yhä edelleen töksähtää samaan checkoutin "Please Chooce a Collection Method" kuin neljä vuotta sitten!! Vituttaa kun on mennyt jo monta kiehtovaa julkaisua sivu suun tämän takia vuosien saatossa, mutta olenko siis vaan niin puupää etten onnistu tekemään tilausta ja muilla homma pelittää? Eli siis ihan identtinen tilanne kuin vanhassa viestissä tuossa yllä.

Saa myös neuvoa jos joku tietää vaihtoehtoisen mestan josta HKIFF:in kirjoja saisi tilattua. Jotain löytyy ShopThruPostista, joka toimii ihan hyvin muttei ole esim. A Tribute to Action Choreographersia & Herman Yauta, joista olen kiinnostunut...

http://society.hkiff.org.hk/en/publications_highlights.html
Jouni Hokkanen 12.3.2009 12:04
Spiritual Boxer ( 12.3.2009 08:40)
Saa myös neuvoa jos joku tietää vaihtoehtoisen mestan josta HKIFF:in kirjoja saisi tilattua. Jotain löytyy ShopThruPostista, joka toimii ihan hyvin muttei ole esim. A Tribute to Action Choreographersia & Herman Yauta, joista olen kiinnostunut...

http://society.hkiff.org.hk/en/publications_highlights.html

Meikällä on ylimääräinen Herman Yau.

Paljonko tarjoat (en muista mikä sen hinta on), voin tuoda sen esim. HYYn leffakirppikselle sunnuntaina. Ajattelin myydä muitakin kirjoja ja lehtiä.

HKIFF:n teoksista kaupan myös Ozu- ja Shimizu Hiroshi-kirjat. Tarjousten perusteella.

(edit: honkkari ja aasiasivuja kannattaa yleensä selata explorerilla; toimii usein paremmin. esim. firefoxin kaltaisia sivistyneitä selaimia ei siellä juurikaan käytetä)