Sarjis

Zodiac 18.1.2008 20:23
QCine ( 23.1.2006 18:18)
Disco Studd ( 26.9.2005 11:35)
Vanhat Pahkisklassikot kunniaan.

Tee mitä teet – Jeesus hoitaa loput!




Mutta sanokaa nyt joku hittovie, missä Ari Pirttisalo luuraa nykyään, mitä tekee? Ilmeisesti on joka tapauksessa lopettanut sarjakuvan tekemisen, mikä on todella sääli. Mutta kun ihan maan alle on hävinnyt äiä!






Disco Studd ( 23.1.2006 18:25)
Pirttisalo työskentelee nykyään arkkitehtinä, eikä ilmeisesti tee enää sarjakuvia, koska ei kuulema enää tarvitse.

Mikä on tietysti tyhmää, sillä nythän niitä sarjiksia nimenomaan voisi tehdä, kun ei tee tiukkaa taloudellisesti.



Siinä kaikki mitä tiedän. Joku voi tarkentaa, jos tietää enemmän.




Ari Pirttisalo on yksi ehdottomia suosikkejani Pahkistaiteilijoisen joukossa. Taitavaa piirrosta ja äärimmäisen ilkeää huumoria, jonka rinnalla nykypäivän Saako tälle edes nauraa tms jutut kalpenevat.



Entä tietääkö kukaan mitä Jurpo-piirtäjä Hannu Pyykkönen nykyään puuhailee? Luulen, että tämä on eri henkilö...
Bastard 18.1.2008 21:03
Spiritual Boxer ( 15.1.2008 16:04)
Pitkästä aikaa on tullut piirreltyä sarjakuvia. Tässä luultavasti elitistisin:



http://www.elitisti.net/private/maniacosessuale.gif



Skanni on hieman huonolaatuinen, mutta tähän ei saa isompia liitteitä. Näitä on lisääkin, joten ehkä tässä joskus uskallan niin tekniseksi että yritän pistää johonkin web-sivulle näytille...


LOL! Hauskin lukemani sarjis pitkään aikaan thumbsup.gif (vaikka tänään töissä luetut Jaska Jokuset saivatkin repeämään pari kertaa ‑menköön väsymyksen piikkiin). Tästä tunnistaa ihan itsensä.
Esa Linna 4.2.2008 11:12