18.1.2008 20:23
Mutta sanokaa nyt joku hittovie, missä Ari Pirttisalo luuraa nykyään, mitä tekee? Ilmeisesti on joka tapauksessa lopettanut sarjakuvan tekemisen, mikä on todella sääli. Mutta kun ihan maan alle on hävinnyt äiä!
Pirttisalo työskentelee nykyään arkkitehtinä, eikä ilmeisesti tee enää sarjakuvia, koska ei kuulema enää tarvitse.
Mikä on tietysti tyhmää, sillä nythän niitä sarjiksia nimenomaan voisi tehdä, kun ei tee tiukkaa taloudellisesti.
Siinä kaikki mitä tiedän. Joku voi tarkentaa, jos tietää enemmän.
Ari Pirttisalo on yksi ehdottomia suosikkejani Pahkistaiteilijoisen joukossa. Taitavaa piirrosta ja äärimmäisen ilkeää huumoria, jonka rinnalla nykypäivän Saako tälle edes nauraa tms jutut kalpenevat.
Entä tietääkö kukaan mitä Jurpo-piirtäjä Hannu Pyykkönen nykyään puuhailee? Luulen, että tämä on eri henkilö...
