Paras Bond tunnari

Goose 25.2.2005 14:07

Sanoisin, että tunnari kertoo jo aika paljon itse Bond elokuvankin tasosta, joten luulen Brosnanin aikakauden saavan aika vähän ääniä mutta katsotaan.

Oma vaikea valinta on Carly Simonin Nobody Does It Better. Kerrassaan upea kappale ja loistava Bond.
Fantomas 25.2.2005 14:17

Rokkaava ja jammaava Live and Let Die on se.

Korson Antti 25.2.2005 14:20

Garbagen biisi oli about parasta muuten väljähtännessä leffassa mutta eihän se tietenkään jonkun Goldfingerin tasolle yllä läheskään. Madonnan kontribuutti on paskin Bondpiisi ikinä

kellogg 25.2.2005 14:23

Valinta on erittäin vaikea, jopa niin vaikea, että taitaa jäädä ääni antamatta. Tasaisen mahtavia biisejä on listassa paljon.

Mutta On Her Majesty's Secret Service tunnarista voidaan olla eri mieltä mikä se on. Alkutekstien aikana soiva theme song on hieno instrumentaali nimeltänsä On Her Majesty's Secret Service. Toki We Have All The Time In The World on itse elokuvassa tärkeämmässä roolissa.
Galipula 25.2.2005 15:40

Ääni Nancy Sinatralle ja You only live twice biisille. Järisyttävän hyvä.

Jarno Miettinen 25.2.2005 15:50

Ääni Goldfingerille. Hieno kappale, jota olen pari kertaa yrittänyt vetää karaokessakin huonolla menestyksellä. Muistikuvat itse elokuvasta hämäriä.

Plissken 25.2.2005 15:50

Joku muu: John Barryn originaali tunnari, joka soi kokonaan Dr. Non alussa niiden sympaattisten palluroiden välkkyessä ruudulla. Rautalankameininki rocks.

Btv. Ei ole vahinko, että Barryllä oli varmaan eniten scoreja sillä Mojon top 100-listalla, josta oli taannoin topiccikin.

Perässä seuraavat: Live and Let Die, On Her Majesty's Secret Servicen teema, Diamonds are Forever.
Goose 25.2.2005 15:57

Licence to Kill tullut vahingossa mainittua kahdesti pollissa. Listan ensimmäiselle on jo annettu ääniä, joten jatkakaa siihen. Kiits.

Bad Rain 25.2.2005 15:58

Juuri katselin VH1:ltä jotain vanhaa Gladys Knight & The Pips-pätkää jossa oli aivan hillittömän kova meininki ja tautinen svengi. Soulmimmi Gladys Knight ja sielukkaasti laulettu, asiaan kuuluvan mahtipontinen, suorastaan majesteetillinen, 80-lukulaisella isolla mäjähtävällä virvelisoundilla höystetty hymni "License To Kill" saa siis ääneni.

pallonaama 25.2.2005 16:43

Miten hitossa upea From Russia With Love ei mahtunut listalle? Häpeä, Goose!

Madonnan biisi palvelee juonenkuljetusta. Sen soidessa katsoja voi samaistua kidutetun Bondin kärsimyksiin aivan uudella tavalla.
Goose 25.2.2005 16:52
Miten hitossa upea From Russia With Love ei mahtunut listalle? Häpeä, Goose!

No näin on päässyt käymään mutta sen vuoksi siellä onkin kohta joku muu, mikä?

Ja kaiketi myös sen takia, että se ei kuulu omiin suosikkeihini.
T.K 25.2.2005 17:39

Ainoat mitkä noista edes suunnilleen muistan ovat: Live And Let Die, Diamonds Are Forever, Goldfinger ja Goldeneye.. Kyllähän tuo Live And Let Die ehdottomasti paras ja mieleenpainuvin on.

Griffin 25.2.2005 19:00

Vaikka joskus Kuoleman katseen ensi-illan aikoihin uskottelin itselleni, että ostamani Duran Duranin sinkku oli parasta Bond-tunnaria ikään ja Live And Let Diekin oli hyvin pitkään ykkösvarma valinta, niin nykyisin kumpikin on kaukana kärjestä. Valintani on Sheena Easton ja For Your Eyes Only.

Romero 25.2.2005 19:37
Galipula (25.2.2005 15:41)
Ääni Nancy Sinatralle ja You only live twice biisille. Järisyttävän hyvä.

Täältä toinen, Live & Let Die jäi niukasti kakkoseksi.
chachi 25.2.2005 22:44

Painotellessani Maccan & Wingsien "Live and Let Dien" sekä Duran Duranin "A View to a Killin" välillä, niin päädyin tuohon ensteksmainittuun. Pakko oli mietiskellä kumman biisin säestyksellä sitä on lapsuutta oikein eletty, heh.