Elitisti-foorumi (arkistoversio)
🌓
Haku
»
Elokuvakulttuuri
» Bruce Campbell Q & A
Bruce Campbell Q & A
glottis
22.2.2005 13:37
Ajattelin, että täällä osattaisiin arvostaa
tätä.
Eli Brucen vastaukset kymmeneen kyssäriin.
enjoy