Night Of The Creeps

Romero 10.2.2005 05:21

Minulle on jäänyt ensimmäisestä yli kymmenen vuoden takaisesta katsomisesta sellainen vahva muistikuva että parvekkeella killuvan zombien pään räjähdys olisi näytetty kunnolla, mutta olen nyt vähän ajan sisällä katsonut tämän elokuvan putkeen kolmena eri versiona joiden

pitäisi olla ehjiä mutta niissä ole mitään posahtamiseen viittaavaakaan: Voisiko joku 100% varmuudella leikkaamattoman julkaisun omistava kertoa sekoilenko vai en jotta saisin mielenrauhan tämän asian suhteen. Tuo ensimmäiseksi näkemäni versio oli joku vanha UK-nauha jossa elokuvakin oli jaettu kahteen näytökseen.
sud 14.2.2005 17:50

Minua taas kiinnostaisi josko leffasta olisi jossain julkaistu se versio, jossa on se siistimpi avaruusalus-lopetus, filmnetiltähän ainakin tämä versio joskus tuli...suomikassussakin on se tylsä lopetus...

Romero 14.2.2005 21:20
sud (14.2.2005 17:51)
Minua taas kiinnostaisi josko leffasta olisi jossain julkaistu se versio, jossa on se siistimpi avaruusalus-lopetus, filmnetiltähän ainakin tämä versio joskus tuli...suomikassussakin on se tylsä lopetus...

En ole ainakaan kuullut moisesta. Jopa (jenkkiläinen?) bootleg-DVD on tavallaan huijausta koska sen luvataan sisältävän sekä normaali- että kaapeliversiot, mutta käytännössä homma on toteutettu lisäämällä tuo avaruusalusloppu tavallisen version perään kun taas minun käsittääkseni kaapeliversiossa kuuluisi olla myös muita eroja esim. editoinnissa.