Jalkapallomaajoukkueen karsintaottelut Canal+:lle

Plissken 4.2.2005 14:22
Red Right Hand (3.2.2005 19:05)
Ainakin baarien omistajat hierovat käsiään...

Lisenssit pelien näyttämiseen ovat sen verran hintavia, että saas nähdä paljonko kuppiloita innostuu niistä maksamaan. Eiköhän baarit kuitenkin lopulta ole voittajapuolella tässä vedätyksessä.
Red Right Hand 5.2.2005 13:18
Plissken (4.2.2005 19:23)
Red Right Hand (3.2.2005 19:05)
Ainakin baarien omistajat hierovat käsiään...

Lisenssit pelien näyttämiseen ovat sen verran hintavia, että saas nähdä paljonko kuppiloita innostuu niistä maksamaan. Eiköhän baarit kuitenkin lopulta ole voittajapuolella tässä vedätyksessä.

..ja vaimot, tyttöystävät ja muut naaraat ovat innoissaan: "Ihan totta kulta mun on pakko mennä baariin tänään. No joo joo, en mä aio juoda. Matsiahan mä meen katsomaan! Muutaman tuopin kun pari kaveriakin tulee. Muutaman."

Eli tämä on se hyvä puoli asiassa. Saa yhden syyn lisää vetää kännit keskellä viikkoa. thumbsup.gif
Korson Antti 5.2.2005 22:50

joku tutkimushan juuri osoitti että suomalaiset arvostavat ennen kaikkea Kimiä ja touhuja mitkä onnistuvat pakkasella, jalkapallo ei mahdu kumpaankaan kategoriaan. Punainen Vasuri on tietenkin oikeassa, kun en seuraa muuta urheilua niin vaimo ei voi estää minkäänlaisella argumentilla fudismatsien varjolla tapahtuvaa juopottelua