^Jos minulta kysytään, Soul Median äpärät ovat tehneet juuri oikean teon ja laittaneet levylle noista kahdesta versiosta paremman. Pitkän version näkemistä taitaa olla nyt kymmenisen vuotta, mutta tässä kohtaa Chaplin teki viisaasti, kun leikkasi teoksen uudelleen – näin fokus saatiin siirrettyä siirrettyä paremmin Kulkurin ja pojan tarinaan, sen sijaan että se painottuisi pojan vanhempiin. Makuasioitahan nämä ja kyllä mieluusti uudelleen katsoisin tuon pitkän, ehkä se on Criterionin tulevassa julkaisussa mukana (todennäköisesti kuitenkaan ei).
Loistava elokuva muuten, henkilökohtainen Chaplin-suosikkini.