Klaus Kinski life cast

dodo 23.12.2004 18:11
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...3861567787&rd=1



Hitsi, mä haluun tuommoisen...
Lauri Lehtinen 23.12.2004 18:33

Ilmeisesti tuo on yksi Kinskin Paganiniä varten tuotetuista kuolinnaamiovaloksista, jollainen muistaakseni vilahtaa elokuvassa.





Aiheeseen liittyvää making of ‑dokumentaatiota nähtiin Beat Presserin KK-luennolla Goethe-instituutissa syksyllä 2001.
Korson Antti 23.12.2004 22:01

off-topic mutta Goethe-instituutti näyttää ensi vuonna hyviä saksalaisia klassikoita (oliko se tammikuussa?). onko ne videotykiltä jossain ankeassa neukkarissa vai oikeita elokuvanäytöksiä? olen ihan urpo koko Goethe-instituutin kanssa, tiedän että ne tekevät hyvää työtä kun hoitavat hienoja 35-millisiä kaikennäköisiin tapahtumiin mutta onko niillä joku kalliolinna missä juodaan snapseja, katsotaan elokuvia ja suunnitellaan maailmanvalloitusta? sellaisessa katsoisin mielelläni esimerkiksi Faustin.

Flash 25.12.2004 22:35
antti (23.12.2004 23:02)
off-topic mutta Goethe-instituutti näyttää ensi vuonna hyviä saksalaisia klassikoita  (oliko se tammikuussa?).  onko ne videotykiltä jossain ankeassa neukkarissa vai oikeita elokuvanäytöksiä? olen ihan urpo koko Goethe-instituutin kanssa, tiedän että ne tekevät hyvää  työtä kun hoitavat hienoja 35-millisiä kaikennäköisiin tapahtumiin mutta onko niillä joku kalliolinna missä juodaan snapseja, katsotaan elokuvia ja suunnitellaan maailmanvalloitusta? sellaisessa katsoisin mielelläni esimerkiksi Faustin.



Ainakin pari vuotta sitten oli nimenomaan "videotykiltä ankeassa neukkarissa". Tuolla on tulossa samaan aikaan näkemisen arvoiselta vaikuttava leffajulistenäyttely, joten ajattelin kuitenkin katsoa leffoista Der Golemin (joka on edelleen näkemättä) samalla kun tsekkaan näyttelyn.
jukkasil 25.12.2004 22:45

Näyttää tällä myyjällä olevan muidenkin näyttelijöiden vastaavia kipsivaloksia, Karloffiin naama omalla seinällä olisi myös aika asiallinen:





http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...3862606699&rd=1



Tässä myyjän muut avoimet huudot:



http://search.ebay.com/_W0QQgotopageZ1QQsa...osortpropertyZ1
Janne Timonen 26.12.2004 01:15

Käsittääkseni kyseessä on jälleen videotykkispektaakkeli. Siis tämä Goethe-instituutin sarja.