15.12.2004 17:08
Kolmiosaisen haastattelusarjan ensimmäinen osa ja kaikkihan me arvostetaan miestä taivaisiin. Eikös vaan?
Uwe Boll Q&A – osa 1
Kolmiosaisen haastattelusarjan ensimmäinen osa ja kaikkihan me arvostetaan miestä taivaisiin. Eikös vaan?
Mikäs hänessä. Harva nykyohjaaja tekee yhtä rehellistä paskaelokuvaa. House of the dead suorastaan lämmitti mieltä ultimaalisella huonoudellaan ja waltavilla roska-arvoillaan. Kyllä tulee varmaan ainakin hemmon Bloodrayne-leffa katsottua, kun kerran pelikin on tullut hakattua useamman kerran läpi.
Ehetyz (15.12.2004 19:45)Mikäs hänessä. Harva nykyohjaaja tekee yhtä rehellistä paskaelokuvaa. House of the dead suorastaan lämmitti mieltä ultimaalisella huonoudellaan ja waltavilla roska-arvoillaan. Kyllä tulee varmaan ainakin hemmon Bloodrayne-leffa katsottua, kun kerran pelikin on tullut hakattua useamman kerran läpi.