Uwe Boll Q&A - osa 1

glottis 15.12.2004 17:08

Kolmiosaisen haastattelusarjan ensimmäinen osa ja kaikkihan me arvostetaan miestä taivaisiin. Eikös vaan?

thumbsup.gif



Uwe Boll Q&A – osa 1
Ehetyz 15.12.2004 19:44

Mikäs hänessä. Harva nykyohjaaja tekee yhtä rehellistä paskaelokuvaa. House of the dead suorastaan lämmitti mieltä ultimaalisella huonoudellaan ja waltavilla roska-arvoillaan. Kyllä tulee varmaan ainakin hemmon Bloodrayne-leffa katsottua, kun kerran pelikin on tullut hakattua useamman kerran läpi.

glottis 15.12.2004 22:13
Ehetyz (15.12.2004 19:45)
Mikäs hänessä. Harva nykyohjaaja tekee yhtä rehellistä paskaelokuvaa. House of the dead suorastaan lämmitti mieltä ultimaalisella huonoudellaan ja waltavilla roska-arvoillaan. Kyllä tulee varmaan ainakin hemmon Bloodrayne-leffa katsottua, kun kerran pelikin on tullut hakattua useamman kerran läpi.





Tuo on juuri oikea asenne. Osa kaksi muuten julkaistaan perjantaina, jossa sitten enemmän jubailua tuon Bloodraynen tiimoilta.
glottis 17.12.2004 07:45
Uwe Boll Q&A – osa 2 on valmis. thumbsup.gif