Arvoa, kiinnostusta, mitään?
The Heat - Kosto FIx (Showtime)
Wing (14.12.2004 14:35)Arvoa, kiinnostusta, mitään?
Ei. Leikattu. OK leffa tietysti, mikä on Burtin kohdalla minimi. Pyöri muuten Formia ykkösessä aikoinaan viikon. Ei tule Molbergin selänpesiakkaelokuvan lisäksi mieleen mitään vastaavaa.
Nick Scaliente sopii Burtille hyvin. Leikattu ihan paskaksi. Multa vois lähteä vaihtoon R1, jos jollain kiinnostusta. Mr. Reynoldsin käyttämät vaatteet elokuvassa ovat huomionarvoisia.
Antti Tohka (14.12.2004 16:42)Wing (14.12.2004 14:35)Arvoa, kiinnostusta, mitään?
Pyöri muuten Formia ykkösessä aikoinaan viikon. Ei tule Molbergin selänpesiakkaelokuvan lisäksi mieleen mitään vastaavaa.
Myös Van Peeblesin Posse tais pyöriä Hesassa vain viikon (saattoi tosin olla kaksikin).
Entäs SF-pohjanoteeraukset kuten Ruuvit löysällä, Pirtua pirtua ja Naisen logiikka? Ruuvit taisi hävitä teattereista alle viikossa ohjaajan toivomuksesta.
Kauanko Hillin ja Spencerin comeback-yritys Mooses armahtaa, minä en ehti pyöriä?
Tomi Pulkki (14.12.2004 15:40)Kauanko Hillin ja Spencerin comeback-yritys Mooses armahtaa, minä en ehti pyöriä?
No ei sekään varmaa kauaa ehtinyt pyöriä, koska kun flash yritti mennä katsomaan sitä, niin hän oli ainoa katsoja. Lipunmyyjä huikkasi konehuoneeseen, että täällä olis asiakas ja konehuoneesta kuului vastaus, "Voi paska!"...
Antti Tohka (14.12.2004 17:45)Tomi Pulkki (14.12.2004 15:40)Kauanko Hillin ja Spencerin comeback-yritys Mooses armahtaa, minä en ehti pyöriä?
No ei sekään varmaa kauaa ehtinyt pyöriä, koska kun flash yritti mennä katsomaan sitä, niin hän oli ainoa katsoja. Lipunmyyjä huikkasi konehuoneeseen, että täällä olis asiakas ja konehuoneesta kuului vastaus, "Voi paska!"...
Heh-heh, täytyykin ottaa illemmalla katseluun Kamraksen suomikassu. Kiitokset vain Pulkille joka eilen kaivoi tälläisen herkkupalan meikäläisen nenän eteen, niin pakkohan se oli ostaa. Hyvästä kannattaa aina maksaa...

Pyöri muuten Formia ykkösessä aikoinaan viikon.
Sikäli ihmeen nopea pyrähdys vaikka sai silloin valtakunnallista huomiota olemalla esittelyssä Petri Immosen juontamassa Ensi-ilta ohjelmassa tai mikä sen nimi nyt olikaan. Sai vielä muistaakseni ihan hyvän arvosanankin. Vieläkö Immonen on elokuvien kanssa tekemisissä?
Ensi-ilta oli se Janne Virtasen ja Satu Linnapuomin vetämä julkkis-gaala-leffashow. Immosen kymmenen vuotta vanhempi ohjelma oli Cinemabox, tunnusmusiikkina Carpenterin Halloween. Petrin nykyinen erikoisala näyttää olevan keskitysleiridokumenttien arvosteleminen Nyt-liitteessä, jotain leffa-arvioitakin tulee joskus (mm. Once a Thief) mutta aika harvoin. P.I. oli 80-luvulla Katso-lehden suosikkikriitikkoni koska oli ainoa, joka osoitti kiinnostusta ninjaelokuviin...
Tomi Pulkki (14.12.2004 16:40)Kauanko Hillin ja Spencerin comeback-yritys Mooses armahtaa, minä en ehti pyöriä?
Luultavasti ainakin kuukauden, muistan nähneeni sen leffatiedoissa useammalla viikolla.
Ja tämähän ei ole mikään kämäinen comeback-yritys vaan hieno kunnianosoitus miesten 70-luvun elokuville. Ihan oikeasti.
P.I. oli 80-luvulla Katso-lehden suosikkikriitikkoni
Sama juttu täällä. Pajukalliota unohtamatta.