Elitististä musiikkikritiikkiä
no fillers, all killers. naulan kantaan. mutta kuinka laaja on Matin diskografia? hyllystä ei löydy kuin tuo Yllätysten yö
antti (22.10.2003 07:49)no fillers, all killers. naulan kantaan. mutta kuinka laaja on Matin diskografia? hyllystä ei löydy kuin tuo Yllätysten yö
Toinen LP on nimeltään Samurai. Ja lisäksi löytyy sinkku Elämä on laiffii.
Samurain biisit:
01. Samurai
02. Baby mä haluun sut
03. Markiisi De Sade
04. Syli
05. Niin yksin mä oon
06. Yy, kaa, koo, nee – vauhti kovenee
07. Hyppää letukkaan
08. Moottoritie on kuuma
09. Mimmi
10. Rakkauden laulu
"His singing reminds me of both, Diamanda Galas and Scott Walker, and his lyrics are a realistic bohemian dreamscape – a cross between Sartre and Kafka."
Un-fucking-believable
Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool...
[/quote]MikaR (22.10.2003 09:35)Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool...
[QUOTE]
Voi voi siinä sitä olisi ollut jälkipolville kertomista..
Btw. ei kai Matti enää laula ..eihän?
Juurihan sitä on ollut puhetta että musiikkiura jatkuisi.
amoult (23.10.2003 15:13)MikaR (22.10.2003 09:35)Olikohan kukaan foorumilla olijoista paikalle Matin 'ensimmäisen tulemisen aikojen' legendaariselle Tavastian keikalla. Mies heitti kuulemma ihan telemark-alastulon lavalta, cool...
Voi voi siinä sitä olisi ollut jälkipolville kertomista..
Btw. ei kai Matti enää laula ..eihän?
Kyllähän se laulaa ja ei taida kovinkaan kauaa olla kun viimeisin sinkku tuli pihalle... olikohan vielä joku "Elämä on laiffii" ?
Moottoritie on kuuma? Ei voi olla totta... toivottavasti minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä...
pilailetko? et voi väittää eläneesi ennen kuin olet tuon kuullut
edit.typo
Kat (24.10.2003 08:42)Moottoritie on kuuma? Ei voi olla totta... toivottavasti minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä...
Kuten antti edellä jo totesikin, tuo väistämätön tulevaisuuden horisontissa väijyvä ensimmäinen kuuntelukerta tulee muuttamaan elämäsi kurssia.
Keneltä muuten löytyy Matin pitkäsoitto? Astukaa vaan rohkeasti esiin!
MikaR (24.10.2003 08:25)Kat (24.10.2003 08:42)Moottoritie on kuuma? Ei voi olla totta... toivottavasti minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä...
Kuten antti edellä jo totesikin, tuo väistämätön tulevaisuuden horisontissa väijyvä ensimmäinen kuuntelukerta tulee muuttamaan elämäsi kurssia.
Keneltä muuten löytyy Matin pitkäsoitto? Astukaa vaan rohkeasti esiin!
Yllatysten yo loytyy LP:na, Samurai cd:na (en tieda onko tata edes julkaistu vinyylina). 7":na loytyy ainakin Moottoritie on kuuma, V-tyyli ja Vain makimies voi tietaa sen (en ole ihan sale, onko tama b-puoli v-tyyli sinkulla).
Elama on laiffia sinkku uupuu kokoelmista.
Yllatystysten yon biisien sanat osaan kaytannossa ulkoa.
"Ympari kaydaan, yhteen tullaan, maailma on pieni, en tukehdu pullaan"
Molemmat masat löytyy ehdottomasti!
Mulla oli välillä autossa työmatkoilla soimassa sellainen itsepoltettu "masakokoelma", eli molemmat levyt samalla cd:llä + lisäksi vielä "elämä on laiffii"-sinkula boonuksena!
EDIT: muuten tuo Nykäsen moottoritie-versio ei ole lainkaan niin huono ,kuin miltä se periaatetasolla kuulostaa.
Pahus. Olen koittanut noita Matin levyjä metsästää divareista, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kertokaa heti jos on kuumia vihjeitä mistä voisi löytää!
psilocybianth (27.10.2003 10:45)Pahus. Olen koittanut noita Matin levyjä metsästää divareista, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kertokaa heti jos on kuumia vihjeitä mistä voisi löytää!
Kyllä noista osataan pyytääkiin. Aina yhtä näppäristä hinnoistaan tuttu Black and white tarjosi matin levyä jollain 25 eurolla. (en kyllä nyt muista enää tarkasti)
Uusin Iltalehdykkä tietää kertoa, että Matti ja Mervi suunnittelevat dueton tekemistä. Parviaisen Jussi puolestaan värkkää elokuvaa mäkikoomikko Nykäsestä.
Minä sanon: Jo oli aikakin.