Loiri : Auvot Auvokasetit, Mistä ?

J.Kanerva 24.11.2004 02:07

Hulluna olen yrittänyt etsiä Loirin tekemää Auvo ; Kliffaa Hei ! c-kasettia.Vinyylikin käy.

Kaikista vihjeistä ja havainnosta saa ilmoitella.

Nyt en muista tehtiinkö niitä enemmän kuin 2 .

Yksi kasetti löytyy, joten hakusessa on osa 2.Nimeltään kaiketi Kliffaa Hei 2.
Il Pinguino 24.11.2004 15:14
J.Kanerva (24.11.2004 02:08)
Hulluna olen yrittänyt etsiä Loirin tekemää Auvo ; Kliffaa Hei ! c-kasettia.Vinyylikin käy.

Kaikista vihjeistä ja havainnosta saa ilmoitella.

Nyt en muista tehtiinkö niitä enemmän kuin 2 .

Yksi kasetti löytyy, joten hakusessa on osa 2.Nimeltään kaiketi Kliffaa Hei 2.

Faija osti mulle aikanaan Auvo-kasetin, ja soitin sitä monta kertaa päivässä kun olin jotain 6v. Vaadin saada soittaa sitä autossakin. Eräänä aamuna kasetti oli kadonnut.

Veikkaan, että vinyyliä tuosta ei ole tehty lainkaan.
Antti Tohka 24.11.2004 15:33
Il Pinguino (24.11.2004 14:15)
Faija osti mulle aikanaan Auvo-kasetin, ja soitin sitä monta kertaa päivässä kun olin jotain 6v. Vaadin saada soittaa sitä autossakin. Eräänä aamuna kasetti oli kadonnut.

He-he. Sain päivän parhaat naurut miettiessäni sua hekottamassa naama punaisena Auvon ja Kultsin läpille samalla kun selailet jotain partajatzkataloogia.
Disco Studd 24.11.2004 16:26

Eihän siinä edes ollut mitään Kultsia. Vesa-Matti puhui paskaa ihan yksinään.

On- ja offtopic: olin lokakuussa turistireissulla Egyptissä. Melken vuorokauden kestäneellä bussimatkalla Kairoon matkaseurueellamme oli mahdollisuus katsoa dösän videoilta Hannu Seikkulan Onks' Viljoo näkyny?

Tästä päätettiin äänestyksellä, ja koska koko porukka oli minua lukuunottamatta toukohousuja, me katsoimme Onks' Viljoo näkyny?

Harvoin olen tuntenut itseni yhtä stadilaiseksi kuin sen yhden ja puolen tunnin ajan keskellä Saharan autiomaata.
Korson Antti 25.11.2004 08:01
Disco Studd (24.11.2004 17:27)
On- ja offtopic: olin lokakuussa turistireissulla Egyptissä. Melken vuorokauden kestäneellä bussimatkalla Kairoon matkaseurueellamme oli mahdollisuus katsoa dösän videoilta Hannu Seikkulan Onks' Viljoo näkyny?

Tästä päätettiin äänestyksellä, ja koska koko porukka oli minua lukuunottamatta toukohousuja, me katsoimme Onks' Viljoo näkyny?

Harvoin olen tuntenut itseni yhtä stadilaiseksi kuin sen yhden ja puolen tunnin ajan keskellä Saharan autiomaata.

onko tässä joku vitun salaliitto takana? vuosi sitten Finskin Portugalin lennolla matkustajat pakotettiin katsomaan tuo sama leffa eikä ei siellä mitään äänestyksiä harrastettu
Lauri Lehtinen 25.11.2004 09:41

Tulee mieleen joulukuu 1994, jonka vietin sivarien treenauskeskuksessa Vaasassa ja viikonloppuisin kotona. Matkustin Helsinki-Vaasa-välin melkein aina junan videovaunussa jossa ei tarvinnut paikkalippua. Samalla VR:n elokuvaohjelmistoon kuulunut Auvo & Kultsi the movie eli

Kliffaa hei tuli katsottua puolitusinaa kertaa lyhyen ajan sisällä. Itse asiassa aika herkullinen pläjäys Hannele Laurin ja Juha Mujeen kiusallisia paskamaneereja lukuunottamatta. "Se on niin pirullista syödä yksin schnitzeliä..."
Il Pinguino 25.11.2004 23:11
Antti Tohka (24.11.2004 15:34)
Il Pinguino (24.11.2004 14:15)

He-he. Sain päivän parhaat naurut miettiessäni sua hekottamassa naama punaisena Auvon ja Kultsin läpille samalla kun selailet jotain partajatzkataloogia.

Katselen mieluummin tätä kantta:

Antti Tohka 25.11.2004 23:28

Tuo kansi on voittanut musiikin Nobel- palkinnon.

Lauri Lehtinen 26.11.2004 12:36

Auvo & Kultsi suosittelee

http://www.teippinet.com/
MiR 26.11.2004 12:46
Lauri Lehtinen (26.11.2004 13:37)

Osa noista Auvo & Kultsi radiomainoksista on muuten ihan oikeastikin hauskoja
JaJa 26.11.2004 12:50
MikaR (26.11.2004 12:47)
Lauri Lehtinen (26.11.2004 13:37)

Osa noista Auvo & Kultsi radiomainoksista on muuten ihan oikeastikin hauskoja

Tarkoitatko siis "ranteet auki" ‑hauskoja vai kenties "nauran ääneen ja sitten hävettää" ‑hauskoja?
MiR 26.11.2004 13:19
JaJa (26.11.2004 13:51)
Tarkoitatko siis "ranteet auki" ‑hauskoja vai kenties "nauran ääneen ja sitten hävettää" ‑hauskoja?

Vaihtoehdoista jälkimmäinen osunee lähemmäs maalia. Mainoksissa dynaaminen duo seikkailee eri liikeideoidensa parissa, joista jokainen osoittautuu todelliseksi kultakaivokseksi. Aina kun pitää kehittää uudet toimitilat tarvitaan tietysti myös uudet teipit ikkunaan, ja ne tilataan Teippinetistä

Mainostettavan firman alleviivaus ei käy sentään ihan hermoja raastavaksi