Le Mans - Kuoleman sirkus

Goose 16.11.2004 20:52

Onko kyseistä FIx-kasettia näkynyt liikenteessä?
Yotsuya 20.11.2004 14:37

Harvinainen ja autoleffakeräilijöiden himoitsema, markka-aikaan yli kahden huntin nauha, nykyäänkin yli kahdenkympin.

Goose 20.11.2004 23:33
nykyäänkin yli kahdenkympin.

Olen valmis maksamaan.
Goose 26.11.2004 13:51

Laitetaan tähän samaan myös tämä harvinainen Nickes Soud Cityn kela. Tätäkin voi kaupitella mulle. Törkeän hienoja oli nuo kasettien kannet silloin joskus...
Romero 27.11.2004 01:47

Mulla on Hi-Ridersistä Europa Filmin SWEx-beta, millainen tämä on leffojaan? En ehtinyt itse katsoa ennen nauhurin kosahtamista.

Goose 27.11.2004 10:29
millainen tämä on leffojaan?

Spoilaa!!

Omat muistikuvat vuodelta ‑86 joten vähän on kokonaisuus päässyt hämärtymään. Elokuvassa on paljon yhtäläisyyksiä Sandy Harbuttin Stonen kanssa vaikkakin Hi-Riders on puhtaasti autoelokuva. Tapahtumat yllättän jonnekin syvään etelään, jossa on tämä pahamaineinen jengi ajankulunaan harrastaa ryyppäämistä ja laittomia street race kisoja. Eräässä kisassa junttilan pomon poika kuolee ja tämä pitää jengiä siihen syyllisenä ja päättää tehdä jengistä selvää ammattilaisten avustamana. Kokonaisuutena viihdyttävä elokuva ja ennenkaikkea paljon hienoja autoja.
Goose 12.4.2005 16:57

Lisätään tänne vielä Bruno Corbuccin Renkaat ulvoen – Roaring Wheels näistä harvemmin vastaan tulevista vauhtielokuvista. FIx-julkaisu on ollut ilmeisesti Alandia Video Picturesin heiniä. Onko kellään näköhavaintoja/muistikuvia Suomi kasetin kansikuvasta? Tätä ja ketjun kahta aikaisempaa voi tarjota mulle. Maksan hyvin!
Goose 15.7.2006 13:19

Kommentteja Stelvio Massin vauhtielokuvasta ja miten on Nordicin Fix-kasettia näkynyt viime aikoina liikenteessä ja millä hinnalla? Miten oli tuon vuotta aiemman Speed Crossin laita, ilmestyikö siitä FIx?

Speed Driver ja Le Mans kasetteja voi kaupata mulle.
Jakel 1.9.2006 13:53

Nordicilta on ilmestynyt

Speed Driver. En ole vielä elokuvaa ehtinyt katsoa, mutta kunhan sen teen, niin katsotaan kierrätänkö eteenpäin.
Lazer 1.9.2006 14:17
Goose ( 12.4.2005 16:58)
Lisätään tänne vielä Bruno Corbuccin Renkaat ulvoen – Roaring Wheels näistä harvemmin vastaan tulevista vauhtielokuvista. FIx-julkaisu on ollut ilmeisesti Alandia Video Picturesin heiniä. Onko kellään näköhavaintoja/muistikuvia Suomi kasetin kansikuvasta?

No, onhan tääkin tuolla galleriassa kansi. Eli kuten Alandian tapauksessa muutenkin, kansi on suoraan kopsattu ruotsipainoksesta.