Joki tänään ykköseltä ja Ponterosa keskiviikkona Subbarilta.
En ole kumpaakaan nähnyt, joten en osaa sen enempää kommentoida tässä vaiheessa. Mutta kumpikin kai katsomisen arvoisia vai miten on?
Joki tänään ykköseltä ja Ponterosa keskiviikkona Subbarilta.
Jokea on hehkutettu ihan käsittämättömästi. Fränti antoi viis tähteä!!! Keskitasoa parempi episodielokuva, mutta mitenkään Short Cutsia parempi tämä ei ole.
Ponterosa on todnäk nauhakamaa.
Mun mielestä Joki ei ollut pahemmin edes keskitasoakaan parempi, aika tyhjänpäiväistä meininkiä. Ajattelin kuitenkin vilkaista uudestaa tuntuisiko nyt hieman paremmalta.
Lazer (20.10.2003 13:56)Mun mielestä Joki ei ollut pahemmin edes keskitasoakaan parempi, aika tyhjänpäiväistä meininkiä. Ajattelin kuitenkin vilkaista uudestaa tuntuisiko nyt hieman paremmalta.
Ponterosa taas oli niin paska, ettei sitä oikein jaksa edes katsoa. Lupaavasta trailerista huolimatta tissejäkään ei tainnut olla. (en sitten tiedä paljonko Kat pistää niille painoarvoa) Ehkä tästä jotkut kuitenkin innostuu.
Ponterosaa katsoessa vähimmäisvaatimus on kuusi kaljaa juotuna ja saman verran odottamassa. Silti tekee kipeää, mutta paikoitellen sillä hyvällä tavalla.
Joki on moderni suomalainen mestariteos.
Lazer (20.10.2003 13:56)Mun mielestä Joki ei ollut pahemmin edes keskitasoakaan parempi, aika tyhjänpäiväistä meininkiä.
Kestin 40 minuuttia jonka aikana ehdin nukahtaa pari kertaa. En ole ikinä nähnyt leffaa jonka ääniraita olisi miksattu näin pahasti päin vittua. Ehdotan että elokuvan tekijät upotetaan peruskallioon muun ongelmajätteen kanssa.
En tiedä mokasiko SubTV jotenkin tuon Ponterosan äänien kanssa, mutta vaikka ääni oli paikoitellen kokonaan poissa niin taustamusat jytisi aina, jotain piiperrystä (ilmeisesti juonen kannalta oleellista dialogia?) kuului taustalta.
Mä en pystynyt katsomaan kuin puolisen tuntia alusta, sitten alkoi äänet vituttamaan rankasti.
Minä kestin sentään tunnin (ilman kaljaa siis). Lopun laitoin nauhalle, joskohan sen joskus vaikka katsoisi.
Ainoastaan se että pahoittelu-ilmoitus jatkui jopa mainosten ajan paljasti sen että se ei ollut itse leffassa. Itse leffaan olisi kyllä joinut polttaa pahoittelut leffan huonoudesta.
Onko edes teknisesti mahdollista, että Subtv mokaa äänet siten, että dialogi ei kuulu, mutta musiikki kyllä? Enpä oikein usko. Kyllä kyse oli varmasti Ponterosan todella paskasta äänimiksauksesta. Sitä paitsi ääniongelmat jatkuivat aivan entisellään senkin jälkeen kun pahoitteluviesti oli jo ruudusta kadonnut.
Eräs työkaveri juuri kertoi että olivat aikoinaan vuokranneet sen ja valitteli paskoja ääniä. Syy ei ilmeisesti ole siis (ainoastaan) Subin.