Elitistiset videovuokraamot

Jakel 7.11.2004 20:10

Mahtaako löytyä mistään Espoon seudulta kunnollista 'vanhan ajan' videovuokraamoa, joista löytyy vanhojakin vuokrakasetteja. Olarin Filmtownissa on melko suuri valikoima VHS-kasetteja, mutta mitään harvinaisuuksia ei tunnu löytyvän.

Fredan Makuunia olen käyttänyt tähän mennessä ja sen valikoima on ihan ok nykyajan standardeilla. Ärsyttää vaan tuo Makuunin politiikka muuten, joten suosisin mielelläni jotain muuta.

Mikonkadun Filmtown kun aikoinaan lopetti, niin ilmeisesti valikoimat eivät siirtyneet minnekään?
Ilja Rautsi 7.11.2004 21:14

Onhan Fredan Filmtownissa myös vielä yhtä sun toista, vaikka valikoima pienenikin juuri hiljattain.

wicked clown 7.11.2004 21:15

Tsekkaa Friisilän Videobank. Sieltä voi löytyä jotakin mielenkiintoista, jolleivat ole vähentäneet videoita devareitten tieltä. Ei missään nimessä kuitenkaan verrattavissa Kampin Makuuniin tai entiseen Fredan Compact-videoon. Myös Kivenlahden Starvideosta saattaa löytyä jotakin, koska samalla paikalla on toiminut vuokraamo reippaasti toista kymmentä vuotta.

Jakel 7.11.2004 23:23

Ohi aiheen, mutta eilen käväisin makuunissa ja tutkin suosittelemme hyllyä. Suosittelemma tarralla varustettuina oli sulassa sovussa viereikkäin Lundgrenin Red Scorpion ja Romeron Dead dvdt.

Ilja Rautsi 8.11.2004 01:47

Ehkä se Red Scorpion pitäisi sitten katsoa.

Toni Lilja 8.11.2004 07:30

Turun Tammitien Filmtown tarjosi aikoinaan Suomen laajimman VHS-valikoiman, enpä ole aikoihin käynyt penkomassa mitä löytyy, mutta kyllä ne hyllyt vain niitä edelleen notkuvat.

Antti Tohka 8.11.2004 09:33
iljalumpsis (8.11.2004 00:48)
Ehkä se Red Scorpion pitäisi sitten katsoa.

Osta se multa.

Iljalle Dolphia
Esa Linna 8.11.2004 10:03

Jyväskylän Cult Video, valikoima on ollut aika messevä FIxejä myöten.

Disco Studd 8.11.2004 15:14

Turku ja Jyskylä ovat aika kaukana Espoosta.

Niin, ja Espoon videoliikkeistä en tiedä muita kuin joka ostarille levinneet Hotlipsit.
Antti Tohka 8.11.2004 15:21
Disco Studd (8.11.2004 14:15)

Maalaisille välimatka on eri asia kuin kaupunkilaisille.
kongon oskari 8.11.2004 16:07

Kysymyksessä säädetyllä alueella on myös Pohjois-Tapiolan Filmtown. Tarkkaa osoitetta en muista. VHS-valikoima ei mitenkään huimaava ollut, mutta joitain vanhoja outouksia olen sieltäkin joskus vuosi sitten vuokrannut.

Edit: mainostetaas Malmin Filmtownia, ovat kaivaneet jostain varastoista vielä lisää vanhoja vuokraVHSsiä hyllyihin. Valikoima on ainakin mun makuun.
wicked clown 8.11.2004 16:25

Pohjois-Tapiolan Filmtownista ei kannata nykyään paljon VHS:iä etsiä. Lähes kaikki ennen kaseteille tarkoitetut hyllyt on nykyään varattu devareille.

Esa Linna 8.11.2004 17:54
Disco Studd (8.11.2004 15:15)

Thank god.

Okay, luin tarkemmin vain otsikon jossa ei puhuttu Espoosta. Eikö elitistisiä vuokraamoja ole muualla kuin Espoossa?
Jakel 8.11.2004 19:42

Tarkoitin tämän kyllä yleisluontoiseksi ketjuksi, vaikka itse kysyinkin Espoon asioista.

Lauri Lehtinen 9.11.2004 10:43
kongon oskari (8.11.2004 17:08)
Kysymyksessä säädetyllä alueella on myös Pohjois-Tapiolan Filmtown. Tarkkaa osoitetta en muista. VHS-valikoima ei mitenkään huimaava ollut, mutta joitain vanhoja outouksia olen sieltäkin joskus vuosi sitten vuokrannut.

Edit: mainostetaas Malmin Filmtownia, ovat kaivaneet jostain varastoista vielä lisää vanhoja vuokraVHSsiä hyllyihin. Valikoima on ainakin mun makuun.

Joo, Malmille on jostain syystä jäänyt pieni FIx-vyöhyke, sekä Filmtownissa että vastapäisessä Makuunissa on kohtalaisen kivat valikoimat vanhaa shittiä. Malmin Filmtownin valikoimista saamme kiittää pedofiili-Palkeista, joka ei onneksi enää järjestä koulupojille elokuvakasvatusta vanhan vuokraamonsa takahuoneessa.