Mitä lehtiä elitisteille tulee

Antti Tohka 1.11.2004 14:39

Eli mistä lehdistä teidän taloudessa maksetaan?

Meille tulee:

Suomen Kuvalehti

Viini

Kanava

Maaseudun Tulevaisuus

Ostan lehtipisteestä säännöllisesti:

Uncut, Image

sitten tulee jotain lehtiä ammatiyhdistyksien kautta, mutta ei niistä sen enempää...

edit: ainiin, sitten tulee joku ranskankielinen psychologii tms. pläjäys, ei ole muuten vaimoke psykologi, joten ton lehden funktio on vähän confused.gif Kuulema sopii kielitaidon ylläpitämiseen...
drake2j 1.11.2004 14:44

Tällä hetkellä ei tule ainoatakaan maksullista lehteä.

Alien Sun 1.11.2004 14:44

Tulee toistaiseksi:

Mulle:

Sunnuntain Hesari

Vaimolle:

Fitness-lehti

Vauva-lehti

Mitään irtonumeroja en osta säännöllisesti.
Antti Tohka 1.11.2004 14:47
drake2j (1.11.2004 13:45)
Tällä hetkellä ei tule ainoatakaan maksullista lehteä.

Mitä? Ei edes DVDHohtoa?
Fantomas 1.11.2004 14:53

Ei tule kotiin yhtään lehteä kun olen koditon. Mutta jos tulis niin Kauppalehti kaikkine erikoislehtineen. Työpaikalta sitten luen n. 15 julkaisua.

Bastard 1.11.2004 14:53

Filmihullu....ja hohdot (plääh)

‑Kuinka moni muu tilasi hohdon ilmaisen dvd:n takia?
Jamais 1.11.2004 15:00

Meinasin vastata ettei yhtään, mutta sitten muistin että kotiin tulee peräti neljä kertaa vuodessa "Onnimanni", eli Suomen nuorisokirjallisuuden instituutin lasten- ja nuortenkirjallisuutta edistävä ammattilehti.

Mutta ostettua tulee todella usein Mojo, vähän harvemmin Uncut, Filmihullu sekä Sight & Sound. Töissä on pakko lukea joka aamu suurin osa kulttuurialan lehdistä.
KCrimso 1.11.2004 15:00

Hesari

Spider-Man

Megamarvel

X-Men

Noi sarjakuvat on tyttöystävän tilaamia. Eikö olekin kipeetä? Noiden lisäksi nainen ostaa säännöllisesti Empiren ja läjän muita sarjakuvia. Minä en rahojani lehtiin enää pistä. Ennen meni kyllä joka kuukausi ihan helvetisti rahaa kun tuli ostettua about jokainen elokuvalehti mitä kioskilta löytyi.
Crni 1.11.2004 15:07

Suomen Kuvalehti ja Filmihullu (joka tulee uskollisesti vaikka en laskua ole muistanut maksaa aikoihin). Hesari tulee satunnaisesti.

Irtonumeroina ostan lähinnä Imagea ja Aku Ankkaa sekä ranskalaisia hömppälehtiä.

Asiapitoiset lehdet tulee luettua töissä.
Jakel 1.11.2004 15:10

Tähtivaeltaja

Finnzine

Hohto (ainakin pari numeroa vielä)

Lisäksi talouteen tulee (ei siis minulle)

Tex-Willer ja erilaisia naisille tarkoitettuja lehtiä (näiden lehtien nimet vaihtuvat usein. Mistä, miten ja miksi näitä tulee on minulle edelleen suuri mysteeri)
netzach 1.11.2004 15:19

Tähtivaeltaja (parhautta!)

Hohto (paskaluettavaa)

Aku Ankka (loppus tämän tuleminen kun en niitä lehtiä edes ole lukenut, mutta kun sai spesiaalikirjan lisäksi)

Mikrobitti (pysyy ajantasalla)

Pelit (halvalla sai taas niin paskaluettavaa)

Tiede (no tämän lopetan just)
Korson Antti 1.11.2004 15:34

SK ja Hesari, joku akkainlehti mutta en muista mikä se niistä on, metalliliiton jäsenlehti

Kat 1.11.2004 15:37

Varsinaisesti ei mitään, mitä itse tilaisin tai maksaisin. Eipä muutenkaan tule nykyään juurikaan ostettua mitään lehtiä.

Hesari (pappa betalar)

Hohto yms. ‑johdannaiset

Aku Ankka

Pirkka + muut vastaavat

Sitten miehelle tulee kasa jotain sarjiksia (kotiin ja GoodFellowsiin) ja en tiiä tuleeko sille joku tyhmä autotuunauslehti.
Red Right Hand 1.11.2004 15:37

Hmmm. Aika vähän tulee maksullisia.

Hesari

Ydin

Runner's

Rumba (on/off)

Hesari nyt on sen verran tuhti paketti ettei oikein muita lehtiä tarttekaan – Esim. jotain Mondoa on ihan turha tilata kun kaikki kiinnostavat matkajutut tulee hesarin matkaliitteessä kerran viikossa. Niin ikään Tv-lehdet ovat täysin turhia kun taloudessa on jo NYT. Sama pätee aika moniin muihinkin erikoislehtiin.
Fantomas 1.11.2004 15:41

Samaa mieltä, että hesari kattaa suureen osan kaiken maailman läpysköistä.