siis että tohtiiko tuolta tilata???mitä olette tilanneet??? kuinka postikulut?
www.playusa.com
siis että tohtiiko tuolta tilata???mitä olette tilanneet??? kuinka postikulut?
En ole PlayUsa:sta mitään tilannut, mutta jos ottaa huomioon play.com:in luotettavuuden, niin varmasti tuoltakin uskaltaa tilata. Postikuluja ei veloiteta.thehunter (13.10.2004 10:54)siis että tohtiiko tuolta tilata???mitä olette tilanneet??? kuinka postikulut?
www.playusa.com
oletko varma että jenkeissä sama juttu??? epäilen vaan kun pitää maksaa etukäteen ja sit jos ei tulekkaan ikään
Samalla lailla toimii kuin Playkin postikulujen suhteen. Tilasin Brazilin Criterion- version ja tuli viikon sisään muistaakseni. Electroneista ei mitään hajua.
kiitoksia paljon
Heh, kuinka isolla se Free delivery on all items pitäisi etusivulla lukea? No, joka tapauksessa, ei siellä mitään etukäteen veloiteta, vaan korttia laskutetaan vasta kun paketti lähtee postiin, kuten playllakin. Kerran olen playusasta tilannut ja toimitusajassa ei ollut mitään ihmeellistä, about 7-10 päivää muistaakseni, mutta ei ihan yhtä nopea kuin play, mikä lienee ihan ymmärrettävää. Mutta R1-levyjen ostamiseen liike on kyllä sieltä kalliimmasta päästä, suosittelisin tutkimaan myös vaihtoehtoja, halvempiakin löytyy.
Itse tilasin Criterionin Häxanin jonkin aikaa sitten Sammon electronilla, enkä huomannut yhtään mitään erilaista verrattuna normaalin Playn kautta tilattaessa. Levy tuli aika lailla samassa ajassa, eikä mitään ylimääräisiä maksuja ollut. Tilatessa vain tuli ilmoitus nenän alle, että tilaat nyt jenkeistä ja tulli saattaa avata paketin ja tsekata sisällön.
J.Kanerva (14.10.2004 21:33)Tuo on totta, suosittelisin esimerkiksi www.dvdsoon.com ja www.dvdpacific.com nimisiä ostospaikkoja.
DVD-hintavertailuun apua tuo nykyisin myös Google, osoitteessa:
Tärkeä pointti tässä lienee kuitenkin se, että ei kai Electron kelpaa juuri muualla kuin playlla.
sorsimus (15.10.2004 17:02)Tärkeä pointti tässä lienee kuitenkin se, että ei kai Electron kelpaa juuri muualla kuin playlla.
Ilahduttakaa minua ja todistakaa, että olen jälleen väärässä...
no joo tuli vastauksia ihan mielinmäärin:) kiitoksia paljon! olette valkaisseet ajatuksiani.......
J.Kanerva (15.10.2004 18:10)Aasian puolelta Yesasialla, Layoyolla,Thainetcitylla,Thaicdexpressilla ja cd-wowilla.
Tuossa aikaisemmin ei kai ollut mainittu, että sammon electronin kanssa voi myös käytellä PayPalia, eli ebayn käyttö onnistuu myös.
joo tiedän sen paikan.Ei muuta kun säästämään rahaa ja tilaamaan:)