Riders of the Storm (1986)

Petri Kopakkala 9.10.2004 09:09

Mitenkähän tämän saisi nähtäville? Onko julkaistu Suomessa vuokrakassuna/ millä nimellä? Kaveri kävi tämän aikoinaan katsomassa elokuvateatterissa ja jaksaa tasaisin väliajoin muistella pätkiä. Hopper kuulemma hyvässä vedossa ja soundtrack on jee.

databeissilinkki

Jenkki nauhan hankinta on poissa laskuista.
C.W. Leadbeater 9.10.2004 15:24
Petri Kopakkala (9.10.2004 08:10)
Mitenkähän tämän saisi nähtäville? Onko julkaistu Suomessa vuokrakassuna/ millä nimellä?




Tuo kulki Suomessa nimellä The American Way. Vuokrakassusta ei ole havaintoa, mutta onhan tuo esitetty kerran televisiossa, joten nauhoitettuna luulisi löytyvän joltakin. Itseltäni ei valitettavasti löydy.
Antti Tohka 9.10.2004 16:08

Multa löytyisi, mutta puolinopeudella 10 vuotta sitten nauhoitettu taidepaukku tuskin ketään kiinnostaa. Leffan kanssa kävi muuten hassu juttu. Kun kävin katsomassa sen Andorrassa, niin diggasin todella paljon. Kun sitten katsoin sen uudelleen tv:stä, niin pettymys oli melkoinen, väkisin väännetty kulttileffa. Yhdessä kohtauksessa muuten näkyy Keke Rosberg.