Tuli sellainen tilanne eteen että paikalliset opiskelijapiirit pyysivät apuani Halloween juhlallisuuksien järjestämiseen tähän tuppukylään. Paras nopeasti kyhätty idea olisi esittää "klassista kauhua" paikallisessa elokuvateatterissa, mutta mitkä ovat onnistumisen edellytykset?
Mistä kysellä 35mm kelaa Re-Animatorista/vastaavista? Missä hinnoissa homma liikkuu? Mitä ongelmia on odotettavissa?
Oletan että uusien leffojen esittämiseen ei tule ongelmaa, eli Dawn of the Dead on kohtuu helposti ja kivuttomasti saatavissa, mutta entäpä esimerkiksi tuo remasteroitu Evil Dead printti, kun sekään ei tainnut täällä edes pyörähtää näytillä ja varmasti kiinnostaisi jengiä.
Olen ihan selkeästi oikea mies hommaan, koska olen aivan kuutamolla, mutta nyt olisi aika oppia. Esitysten jälkeen voisi vetää vaikkapa jonkinlaisen "pubirasti-cthulhu-murhamysteeri"-tyyppisen skabailun joka päättyisi "viralliseen jatkopaikkaan".
Toki myös kaikki lisäideat ovat tervetulleita.