HorrorMovies.com

Seben 30.8.2004 17:42
HorrorMovies.com

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia kyseisestä kaupasta? Itse olen nyt yli kuukauden odotellut levyjäni tuolta. Tilasin halvimmalla postituksella eli Global Priority Mail:lla, mutta DVDPacificilta ainakin tapaa tulla parissa viikossa tällä halvemmalla postituksella.

Ja kuinka yleisiä yleensä ylihitaat toimitukset tai jopa kokonaan saapumatta jäävät levyt tapaavat olla? Pari vuotta sitten odottelin DVDSoonilta pakettia kolmisen kuukautta.
drake2j 30.8.2004 20:22

Itse olen kerran tilannut (halvin postitustapa) ja paketti tuli n. viikon sisällä perille.

Seben 4.9.2004 23:28

No dvd:t tulivat eilen. 6 viikkoa siinä meni. Iloa ei kumminkaan kauaa riittänyt kun järkytys tuli tilalle: The Cabinet of Dr. Caligari joka postiluukusta tipahti olikin surkea Madacyn julkaisu kun sivuilla lukee sen olevan Imagen julkaisema (joka on kuulemma yksi parhaista julkaisuista). Madacyn versio kun on mm. n. 20 min lyhyempi.

(nyt he ovat korjanneet julkaisijan sivuilleen kun panin sinne postia)

Silent Era, The Cabinet of Dr. Caligari

En viitsi alkaa palauttamaan tuota kun se maksaisi suunnilleen yhtä paljon kuin dvd maksoi mutta eipä tarvitse tuolta tilata enää koskaan.