Tarantinon blogi?

Korson Antti 26.8.2004 13:59

jos tämä on kusetus niin se on aika vakuuttavasti tehty:



http://qtdiary.blogspot.com/
Vlad Drac 26.8.2004 17:48

No huh, todellakin jos kusetus niin aika paljon vaivaa nähty. Kiinnostaisi tietää asian laita..

k-mikko 27.8.2004 12:43

"The fact is Adam (Sandler) is going to be my next Travolta -- I want to resurrect this guy's career."

Bitnik 27.8.2004 12:47

Epäilenpä että oikealla QT:lla olisi noin paljon aikaa kirjoitella nettipäiväkirjaa.

JaJa 27.8.2004 12:54
k-mikko (27.8.2004 11:44)
"The fact is Adam (Sandler) is going to be my next Travolta -- I want to resurrect this guy's career."


Tuon perusteella voisi päätellä sivujen olevan täyttä kusetusta...
Bad Rain 27.8.2004 13:36

Roger Avary ja Tarantinoa edustava Bumble Ward ovat ilmoittaneet tuon olevan feikkiä, mutta heidän ilmoituksiaan taas vuorostaan epäillään feikeiksi...joka tapauksessa, hyvä meininki.

Alien Sun 27.8.2004 13:43
JaJa (27.8.2004 12:55)
k-mikko (27.8.2004 11:44)
"The fact is Adam (Sandler) is going to be my next Travolta -- I want to resurrect this guy's career."


Tuon perusteella voisi päätellä sivujen olevan täyttä kusetusta...


Tai sitten Tarantino on hyvän huumorin ystävä.
k-mikko 27.8.2004 14:31
Alien Sun (27.8.2004 12:44)
JaJa (27.8.2004 12:55)
k-mikko (27.8.2004 11:44)
"The fact is Adam (Sandler) is going to be my next Travolta -- I want to resurrect this guy's career."


Tuon perusteella voisi päätellä sivujen olevan täyttä kusetusta...


Tai sitten Tarantino on hyvän huumorin ystävä.


Tai omahyväinen. En ole kyllä lukenut miehen haastatteluja aikoihin, joten voi ollakin.
Ilja Rautsi 27.8.2004 14:33
Lisää hullutusta.
Janne Timonen 27.8.2004 14:55

No jo nyt on perkele.

tinman 27.8.2004 16:59

Sonera Plaza tiesi sanoa, ettei Q tule esittämään muppettia, kiintoisaa. Maalaa jannun vihreäksi, niin kyllähän se nyt Kermitistä menisi.