Näin meillä.
Muuton yhteydessä jouduttiin heivaamaan pois HTV:n Welho liittymä koska uudessa talossa ei ole kaapelia.
Uudessa kämpässä on tarjolla muutamia palveluntarjoajia ja näistä ensimmäinen yritys kohdistui yhtiössä TV-kanava monopolia pitävään Maxisat OY:n, tulos oli erittäin huono, liittymä oli käytössä n. kolmen viikon ajan joista se oli toiminassa muistaakseni melko tarkat 12 päivää, muuten poikki koko ajan mukaan lukien kaikki viikonloput, pisin katkos kesti viidettä päivää jolloin irtisanottiin yhteys, liittymismaksua ei tietenkään palautettu, mutta osaa laskusta ei tarvinnut maksaa.
Seuraava yritys ja toistaiseksi viimeinen oli MTV3:n laajakaista, soitto palveluntarjoajalle ei tuottanut suoria vastuksia kysymyksiin irtisanomisajasta, sopimuksen pituudesta tai laskutusvälistä, sanoivat lähettävänsä sopimusehdot kotiin ja sopimuspaperin allekirjoitettavaksi jos kiinnostusta vielä löytyy.
Paperit tulivat kotiin ja kuinka ollakkaan paperiset sopimusehdot erosivat palveluntarjoajan nettisivulla ilmoitetuista erittäin paljon laskutusvälistä ja sopimuksen pituudesta alkaen, näin ollen sopimusta ei tietenkään allekirjoitettua.
No yllätys oli aikamoinen kun kahden viikon päästä kotiin tuli ilmoitus että olemme vastaanottaneet allekirjoitetun sopimuspaperin ja liittymä avataan ensiviikon aikana

Puhelinsoitto palvelun tarjoajalle ei tuottanut minkäänlaista selvitystä siitä mistä tuo kuvitteellinen allekirjoitettu paperi oli heille saapunut vaan vastaus oli että puretaan sopimus ja tulleesta sopimusilmoituksesta ei tarvitse välittää.