1.6.2006 13:25
Tulee uusintana myös lauantaiyönä animeputken jälkeen klo 0:55.
Tulee uusintana myös lauantaiyönä animeputken jälkeen klo 0:55.
Goose (16.4.2005 17:33)Eikös elokuva ole aika rohkea 60-luvun lopun Suomi henkeä ajatellen? Pystytkö järkkäämään mulle nauhan.
Mun laitteistolla ei kopiota saa aikaiseksi, mutta luulis että se joltain järjestyy, kun tuo toinenkin? Kylhän se aika vapaamielinen teos on, muistaakseni kuitenkin 70-luvun puolelta (1971-72?). Olihan tuolloin jörkkaa, Jarvan Kun taivas putoaa ym.
edit. ainakin imdb:n mukaan 1968. Joo.
Voisikohan tätä saada joltain kanssaelitistilta nähtäväksi? Voisin kohtuullisen korvauksen vaivasta suorittaa kyseiselle henkilölle.
Voisikohan tätä saada joltain kanssaelitistilta nähtäväksi? Voisin kohtuullisen korvauksen vaivasta suorittaa kyseiselle henkilölle.
Kesäkapina, Naisenkuvia ja Perkele! – oli siinä vaan komea aloitus 70-luvun kotimaisella elokuvalla.
No siis mä puhuin kyllä Vihreästä Leskestä mutta lukiessani threadin läpi tajusin etten ole nähnyt Kesäkapinaakaan. En omista videoita enkä digiboksia.
Jos jollain tosiaan on toi Vihreä Leski ja jaksaa nähdä skidisti vaivaa niin ottakoon yhteyttä.
Saisikohan joltain kopiota tästä leffasta, siis Kesäkapinasta? Missasin aikoinaan esityskerrat Teemalta...