Death Carries a Smile Before Death

dodo 7.7.2004 21:45

Onko kenelläkään FIx pituudet Death Carries a Cane ja Smile Before Death kassuista? Kysäisin juuri Tanska pituudet:

Death Carries a Cane: 86:32 (LTB)

Smile Before Death: 84:54 (LTB)
Goose 8.7.2004 07:09

Death Carries a Cane FIx (omani on se ns. lyhyempi liikenteessä oleva versio)

84:21 min.

Jarkko Kuittiselta lainassa olevan Smile Before Death FIx kellotin 84:41 min.
-jAn- 14.7.2004 11:24

Muistaakseni Tanskassakin oli 2 kpl Death Carries a Cane julkaisuja, mutta kuten on tullut aikaisemminkin tällä foorumilla todettua, eräs ulkomainen keräilijä vaahtosi minulle kun olin lähettänyt hänelle leikatun Death Carries a Cane- kasetin, leikatulla hän ei tarkoita tuota lyhyempää julkaisua vaan nimenomaan Tanskalaisen ja kotimaisen eroja.

Hänen mukaansa jokaisessa kurkun viiltelykohtauksessa oli leikkauksia, tanskalainen kasetti kerännee pölyä jossain hyllyn kulmassa, mutta kotimaista en enää omista, joten en lähde arvuuttelemaan onko hän oikeassa vai ei.

Italian teatteriprintin kestoksi on annettu 88 minuuttia 4%:n PAL korjauksella leikkaamaton olisi 84 ja risat, sillä edellytyksellä ettei tuota lukemaa ole pyöristetty liikaa ylöspäin, teattereissa kiersi leikkaamaton versio ja lähde olisi edes jotenkin luotettava.

Smile Before Deathistä on minulle tulossa screeneri, voin verrata sitä kotimaiseen kunhan sen joskus saapuu.