Danzigille turpaan

Janne Timonen 7.7.2004 15:41
http://www.themetalshow.com/danzig.mpg

"NORTH SIDE KINGS (web site) were to play with DANZIG last night in Tuba City, Arizona. To make a long story short the whole show was a disaster and a few bands got bumped off. Mr. Danzig (or his management??) refused to push back the original scheduled time slot so NORTH SIDE KINGS and RAPID FIRE would have to play 'after' his set. Whatever — we agreed to play later because we drove 6 hours and didn't feel like going home without playing.

"Needless to say, as soon as DANZIG was finished, the venue turned on the lights and DANZIG's crew and the staging company began to take the stage apart almost instantly. I confronted Mr. Danzig backstage while he was signing autographs and told him I thought he was an asshole because of his 'rock star' attitude and no consideration towards the FEW other bands that got bumped off tonight. In a fit of rage he turned around and slammed me into the wall yelling 'Fuck you, motherfucker,' trying to be a big, tough guy in front of his fans. I, in self-defense, punched him in the face, knocking him out as he was attacking me again. He went down, bleeding from his mouth, eyes rolled back, and in shock that he got knocked to the floor so quickly.

"A friend happened to tape the entire incident and this is all documented. Many witnesses saw him attack me, and I did what any man would do.

"It was unfortunate that this went the way it did — and I hoped Glenn Danzig learned a valuable lesson tonight: Do not lay your hands on anyone unless you can handle what may happen.

"I apologize for nothing, except for the poor little kids that had to witness this big asshole get his ass kicked in a matter of seconds..."
Yotsuya 7.7.2004 16:36

"Voit voittaa kenet tahansa kung fu ‑mestarin opiskelemalla vuoden nyrkkeilyä ja vuoden painia."

‑Bruce Lee 1958
Yotsuya 19.7.2004 12:38
http://home.comcast.net/~diefightingx/danzig_beatdown.mpeg
Janne Timonen 19.7.2004 14:52

Yllätysheijarin? Olekko sie sokia?

GD poseeraa uhoasennossa, soittaa poskea ja itse yllätystönäisee "fuck you motherfucker" ‑höysteellä isompaa kaveria.

Mikäli tämän jälkeen odottaa nyrkin sijasta sofistikoitunutta keskustelua teekupposen ääressä, on todella yössä.

Jos ei oikeasti aio tapella, kannattaa käyttäytyä yleisesti ottaen hieman eri mallilla kuin GD käyttäytyy esimerkkitapauksessamme.
JariM 19.7.2004 15:07

Tuollainen tuuppaus on klassinen tappelunaloitusliike...

peruskoulussa.
Alien Sun 19.7.2004 15:23

Danzig on tilanteesta ulkona kuin lumiukko, eiköhän tuo aika selvää ole jos alkaa tuuppimaan niin taulu tummuu.

Tai ehkä Iso G ajatteli että hän on niin kova jätkä että hoitelee kenet vaan, ainankin sinappia oli kainolossa enemmin kuin pienessä tehtaassa, hyvä opetus äijälle.
Janne Timonen 19.7.2004 15:34
Colossal Squid (19.7.2004 15:08)
Tuollainen tuuppaus on klassinen tappelunaloitusliike...

peruskoulussa.

Tismalleen näin.

Kyseessä siis ei ollut mikään "cheapshot", kuten yössä vaeltava naikkonen videolla huutaa tai yllätysheijari, kuten sud kuvittelee.

Oikeaan osoitteeseen meni ja Glennin itse tilaamana.

Niin, GD oletettavasti kuvitteli tönäisynsä jälkeen tilanteen kehittyvän "junior high" kässärin mukaan, missä ensin tiedustellaan molempien aikeet tyyliin "you wanna fight motherfucker?" "sure as hell motherfucker, let's get it on!" ja sitten vasta aletaan huiskimaan.
Yotsuya 19.7.2004 15:38

Danzigin kannattaisi harkita koulukunnan (tai mielummin asenteen) vaihtamista.

Bad Rain 19.7.2004 16:06

Älä Glenn sure, hitti kuin hitti.

Janne Timonen 22.7.2004 11:31

Se, miten itse kukin toimii, tai toimisi vastaavassa tilanteessa on täysin eri asia. En minäkään ratkaise ongelmatilanteita lyömällä, mutta ymmärrän kuitenkin helposti, miksi Danzigia lyötiin kyseisessä videopätkässä.

Oletetaan, että Danzig olisi itse käyttäytynyt miehekkäästi lapsekkaan poseerauksen ja isompiensa tuuppimisen sijaan, ja aloittanut sovittelun, "Olen pahoillani, tämän ei pitänyt mennä näin", niin tarinalla olisi voinut olla kaunis loppu.
G.P.O. 22.7.2004 12:02
Janne Timonen (22.7.2004 11:32)
Oletetaan, että Danzig olisi itse käyttäytynyt miehekkäästi lapsekkaan poseerauksen ja isompiensa tuuppimisen sijaan, ja aloittanut sovittelun, "Olen pahoillani, tämän ei pitänyt mennä näin", niin tarinalla olisi voinut olla kaunis loppu.

Niin paljon kuin Danzigista ja äijän bändeistä pidänkin, niin kyllähän se on myönnettävä että miehekkyys ja reilu peli on loistanut poissaolollaan jo pitkään. Ottaisi nyt opikseen, mutta enpä oikein usko.