Rock 'n' Roll Frankenstein?

Toni Lilja 8.6.2004 09:51

Hmm, arvostelukiekkojen joukossa tömähti leffa nimeltä Rock 'n' Roll Frankenstein, jota kannessa hehkutetaan tyyliin "Elokuva joka melkein kiellettiin Amerikassa!" Nähtävästi tarjolla olisi alapäähuumoria ja nekrofiliaa. Onkos joku nähnyt? Ei oikein aika riitä, että saisi vielä lähiaikoina tuota katsottua.

http://akas.imdb.com/title/tt0183717/

Edit: nähtävästi leffan saa kokonaisuudessaan myös netistä virallisilta kotisivuilta http://www.rrfrankenstein.com
wicked clown 8.6.2004 11:04

Tämähän julkaistiin DVD:llä jo lähes vuosi sitten. Ihme että sait arvostelukappaleesi vasta nyt. Tosin kaikki tosimiehet näkivät tämän jo ilmestymisvuonnaan R&A:ssa ohjaajan vieraillessa Suomessa. Ei hyvä, mutta eriäviäkin mielipiteitä olen kuullut. Asiasta on käyty jo keskustelua ainakin Hohdon puolella aikoinaan.

Toni Lilja 8.6.2004 11:05

Suomijulkaisu vuosi sitten? PAN Visionin satsin mukana tuli tänään tuo unrated-kiekko.

wicked clown 8.6.2004 11:08

Ei tullut Pan Visionilta silloin vaan joltakin pieneltä lafkalta ensimmäisenä ja ainoana julkaisuna. En muista nimeä millään. Ilmeisesti tässä on tapahtunut jonkinlainen oikeuksien siirtyminen / varaston vaihtaminen.

Toni Lilja 8.6.2004 11:10

Joo, ei tässä kiekossa saatikka kotelossa ole edes PAN Visionin logoja, mutta sieltä ainakin saapui. Näyttäisi olevan DMG Distribution / Digital Median heiniä, kyseisen lafkan nettisivut vain eivät ole hengissä.

Martin 8.6.2004 12:43

Toni, lopeta se sienien syöminen. Rokki-Frankensteinista oli juttua joskus

tuolla ja sä olit keskustelussa mukana.
Toni Lilja 8.6.2004 12:55

Vitut minä voi muistaa mitä olen kirjoittanut minnekin ja koska. Nih. Enkä mä syö sieniä, en jaksa kuivattaa niitä pyykkinarulla, ennemmin luonnossa kuivatettua aromitupakkaa.

Janne Timonen 8.6.2004 13:15

Jäikö kenellekään talteen R&Assa jaettua R&R Frankenstein promomatskua, elikäs niitä kumirotalla täytettyjä kortonkeja?

willberg 8.6.2004 16:48

Kyllä tämä mun mielestä oli oikein mukavaa törkyviihdettä – ja näytti kaiken lisäksi ihan 80-luvulla tehdyltä, mikä kirvoitti hyviä muistoja genren muista edustajista. Ei tämä nyt sentään Frankenhookerin tai Troman parhaimmiston tasoa ole, mutta tuskin silmäsi puhkeavat katsomisesta. Itselläni on tuo DMG:n suomi-dvd, joka oli yllättäen laadultaan oikein asiallinen. Kommenttiraita ja jotain dokumentin tynkää oli mukana myös.

Elokuvan kotisivuilla oli muuten jotain kuvia ym. juttua Suomesta.
Disco Studd 8.6.2004 17:39
R&A on raaka ja pahamaineinen...

"Every Finn on the fest staff had the stamina of 10 men. They’d go out and drink with us all night and then be up in the morning performing their duties without missing a beat, even though they had enough residual alcohol in their systems to pickle the average human being. It’s like they never slept. They worked with the efficiency of Germans, but you never once felt like they had the urge to throw anybody in an oven or invade another sovereign nation. During the day I played tourist, taking a ferryboat to some island housing an old fort, and caught up on my e-mail for free. There were public cyberstations where anybody could just sit down and hop onto the Internet, no questions asked. Finland is per capita the most wired country in the world."

Janne Timonen 9.6.2004 15:02

"Jouni (aka The Kid)"

Heko heko.