Itse omistan The Girl in the Yellow Pyjamasin ihan priimoilla kansilla, Hesankin kirpputoreilta välillä löytyy. Elokuvana harvinaisen jees.
Kuulemma tuosta Smile Before Deathistakin olisi Suomi-Meteor-nauha??
Itse omistan The Girl in the Yellow Pyjamasin ihan priimoilla kansilla, Hesankin kirpputoreilta välillä löytyy. Elokuvana harvinaisen jees.
Goose, olit ihan oikeassa Katson katalogien suhteen, tarkoitin vain ettei Arniesta, Shogun Assassinista jne. varmaan ole samanlaisia Meteorin tunnuksilla varustettuja nauhoja kuin Kauhujen rannasta, Keltaisesta pyjamasta jne.
Myös Meteorin Keltapyjamaisen tytön takakansi testaa lukijan älyä, senverran vaikeaa on yrittää saada siitä mitään tolkkua...
Enpä usko, että Smile Before Deathista Meteor videon julkaisua olisi.
Slemmy (7.6.2004 17:03)Enpä usko, että Smile Before Deathista Meteor videon julkaisua olisi.
Tässäpä The Girl in the Yellow Pyjamasin takakansiteksti Meteorin malliin:
Svenska Walthersilta voukraaja voukraa soumeksi!
Videomarkin Riivaamaa ei saa voukrata alle 18 voutiaillie.
-jAn- (7.6.2004 18:13)Slemmy (7.6.2004 17:03)Enpä usko, että Smile Before Deathista Meteor videon julkaisua olisi.
Smile Before Deathista olen nähnyt Meteorin suomenkielisen kannen, en kuitenkaan itse kasettia. Chachin kaverilla tämä muistaakseni oli.
art. nr. 1058 Kauhujen Ranta
Video Kanavan kritiikkeihin voi aina luottaa... Lehti julkaisi myös naulan kantaan osuvat arviot mm. Riccardo Fredan Himomurhaajasta ("sitä en ymmärrä, miksi sama mies tapettiin kaksi kertaa") ja Maurizio Pradeauxin Verisestä partiosta ("suositellaan sotaveteraanien saunailtoihin").
Video Kanavan kritiikkeihin voi aina luottaa...
Mulla oleva numero on muistaakseni 2/82, sisältää mm. St. Arcangelon nunnien ja Mr No Legsin arvostelut, Visa Mäkisen haastattelun ("Siinäpä Visan kuulumiset tällä kertaa. Aika velikulta.") ja nastaa mainosmateriaalia jota kierrätettiin Gorehoundin kuvituksena 90-luvulla.
Lauri Lehtinen (29.6.2004 15:11)Mulla oleva numero on muistaakseni 2/82, sisältää mm. St. Arcangelon nunnien ja Mr No Legsin arvostelut, Visa Mäkisen haastattelun ("Siinäpä Visan kuulumiset tällä kertaa. Aika velikulta.") ja nastaa mainosmateriaalia jota kierrätettiin Gorehoundin kuvituksena 90-luvulla.
Tohkalla oli pari muuta numeroa, joissa oli arviot mm. leffoista Himomurhaaja ja Pahat, kierot ja katalat. Video Kanava ilmestyi ehkä puolitoista vuotta ja tuntui muuttuvan numero numerolta "normaalimmaksi" kuten suomalainen videoala muutenkin teki. Lehden vuosikertoja ei valitettavasti ole elokuva-arkiston kokoelmissa, pitäisi varmaan etsiä Yliopiston kirjastosta.
Ellei sitten Emanuelle kipusiskona ‑arvostelu, jossa kirjoittaja (taisi olla lehden päätoimittaja) ihmettelee, ovatko Laura Gemser ja kumppanit oikeasti kiimaisia.
Lauri Lehtinen (29.6.2004 16:11)Lehden vuosikertoja ei valitettavasti ole elokuva-arkiston kokoelmissa, pitäisi varmaan etsiä Yliopiston kirjastosta.