CAT III "uutuudet"

THaavisto 27.10.2003 15:11

Tämä nyt ei kuulu tähän topicciin kuin monen mutkan kautta, mutta onko All New Human Skin Lanterns (aka Ghost Lantern) ihan virallinen jatko-osa vai halpa markkinointitemppu? Näyttää olevan CAT II-kamaa, mutta juoni on kuitenkin (ilmeisesti) paljon velkaa ykköselle.

Spiritual Boxer 27.10.2003 15:30
THaavisto (27.10.2003 16:11)
Tämä nyt ei kuulu tähän topicciin kuin monen mutkan kautta, mutta onko All New Human Skin Lanterns (aka Ghost Lantern) ihan virallinen jatko-osa vai halpa markkinointitemppu? Näyttää olevan CAT II-kamaa, mutta juoni on kuitenkin (ilmeisesti) paljon velkaa ykköselle.


Ei ole virallinen jatko, ainoastaan nimi & aihe varastettu alkuperäiseltä Human Lanternsilta.
Matti Erholtz 28.10.2003 09:35
THaavisto (27.10.2003 16:11)
Tämä nyt ei kuulu tähän topicciin kuin monen mutkan kautta, mutta onko All New Human Skin Lanterns (aka Ghost Lantern) ihan virallinen jatko-osa vai halpa markkinointitemppu? Näyttää olevan CAT II-kamaa, mutta juoni on kuitenkin (ilmeisesti) paljon velkaa ykköselle.


Ghost Lantern tehtiin aluksi Cat III ‑elokuvaksi mutta leikattiin myöhemmin kaupallisesti tuottavampaan Cat II-muotoon. Juonellisesti sillä ei ole mitään tekemistä Human Lanternsin kanssa, mutta on ihan viihdyttävää häröilyä omasta mielestäni.
THaavisto 28.10.2003 11:22
Evil Lips Robber (28.10.2003 10:35)
THaavisto (27.10.2003 16:11)
Tämä nyt ei kuulu tähän topicciin kuin monen mutkan kautta, mutta onko All New Human Skin Lanterns (aka Ghost Lantern) ihan virallinen jatko-osa vai halpa markkinointitemppu? Näyttää olevan CAT II-kamaa, mutta juoni on kuitenkin (ilmeisesti) paljon velkaa ykköselle.


Ghost Lantern tehtiin aluksi Cat III ‑elokuvaksi mutta leikattiin myöhemmin kaupallisesti tuottavampaan Cat II-muotoon. Juonellisesti sillä ei ole mitään tekemistä Human Lanternsin kanssa, mutta on ihan viihdyttävää häröilyä omasta mielestäni.


No kyllähän tuossakin ihmisistä lyhtyjä tehdään, joten kyllä sillä nyt jotain tekemistä orginaalin kanssa on. Tuskin se idea mistään muualta on tullut? Katselin leffan alkua hieman ja hyvin alkaa, heti haudataan äijä elävältä ja leikellään naisen selästä lyhtytarpeet. Toivottavasti on yhtä hauska loppuun asti.
Matti Erholtz 28.10.2003 16:36
THaavisto (28.10.2003 12:22)
THaavisto (27.10.2003 16:11)
No kyllähän tuossakin ihmisistä lyhtyjä tehdään, joten kyllä sillä nyt jotain tekemistä orginaalin kanssa on. Tuskin se idea mistään muualta on tullut? Katselin leffan alkua hieman ja hyvin alkaa, heti haudataan äijä elävältä ja leikellään naisen selästä lyhtytarpeet. Toivottavasti on yhtä hauska loppuun asti.


Ok ok, Ghost Lanternissa on yksi ihmisihosta tehty lyhty mutta siihen ne yhtäläisyydet jäävätkin. Itseäni nauratti eniten kohta jossa Roy Cheung alkaa riehumaan elokuvan lopussa ja Tommy Wong huutaa : "Arnold Schwart Zenegger! Warrior from the future!"
THaavisto 29.10.2003 10:45
Evil Lips Robber (28.10.2003 17:36)
THaavisto (28.10.2003 12:22)
THaavisto (27.10.2003 16:11)
No kyllähän tuossakin ihmisistä lyhtyjä tehdään, joten kyllä sillä nyt jotain tekemistä orginaalin kanssa on. Tuskin se idea mistään muualta on tullut? Katselin leffan alkua hieman ja hyvin alkaa, heti haudataan äijä elävältä ja leikellään naisen selästä lyhtytarpeet. Toivottavasti on yhtä hauska loppuun asti.


Ok ok, Ghost Lanternissa on yksi ihmisihosta tehty lyhty mutta siihen ne yhtäläisyydet jäävätkin. Itseäni nauratti eniten kohta jossa Roy Cheung alkaa riehumaan elokuvan lopussa ja Tommy Wong huutaa : "Arnold Schwart Zenegger! Warrior from the future!"


Eikö siinä ole kuin yksi lyhty? Voi paska, nyt tämä tipahti kokonaan ulos seuraavaksi katsottavien listaltani.