Lone Wolf and Cub sälää

dodo 16.5.2004 16:57

Jeeeeee... Kazuo Koiken ja Goseki Kojiman Samurai Executioner julkaistaan USA:ssa!!!

thumbsup.gif



http://www.darkhorse.com/news/pressrelease.php?id=922
Tomi Pulkki 17.5.2004 08:35

...sääli vain, että nuo näemmä julkaistaan samassa miniatyyrikoossa kuin Lone Wolf & Cubitkin. Suurennuslasille tulee käyttöä.

dodo 23.7.2005 17:25

Oho, Jalava alkaa julkaisemaan Samurai Executioneria suomeksi Samuraiteloittaja nimellä:





http://www.suomalainen.com/sk/servlets/Pro...oductID=3968544
JariM 23.7.2005 19:11

Asiaan hieman liittyen: Dark Horse Julkaisee Kazuo Koiken Lady Snowblood ‑sarjan.





LINKKI
THaavisto 25.7.2005 15:47
dodo (23.7.2005 17:26)
Oho, Jalava alkaa julkaisemaan Samurai Executioneria suomeksi Samuraiteloittaja nimellä:



http://www.suomalainen.com/sk/servlets/Pro...oductID=3968544





Lisää infoa:



‑koko A5 eli kaksi kertaa isompi kuin Dark Horsen

‑sivuja 336

‑käännös Japanista, kääntäjänä Antti Valkama

‑seuraavan osa ilmestyy ensi keväänä



http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php?t...g48849#msg48849
Korson Antti 25.7.2005 16:54

Oikeasti loistavaa kamaa, suosittelen sellaisillekin jotka ei ole erityisen sarjakuvafriikkejä. A5 ei ole huono koko näille, mulla niitä on paljon ruotsalaisena versiona jota ne julkaisi joskus 80-luvulla akuankan kokoisina lehtinä josta se ei hyödy yhtään. Ei niissä ole mitään yksityiskohtia tai varsinaista graafista loistoa