16.5.2004 16:57
Jeeeeee... Kazuo Koiken ja Goseki Kojiman Samurai Executioner julkaistaan USA:ssa!!!
http://www.darkhorse.com/news/pressrelease.php?id=922
Jeeeeee... Kazuo Koiken ja Goseki Kojiman Samurai Executioner julkaistaan USA:ssa!!!
...sääli vain, että nuo näemmä julkaistaan samassa miniatyyrikoossa kuin Lone Wolf & Cubitkin. Suurennuslasille tulee käyttöä.
Oho, Jalava alkaa julkaisemaan Samurai Executioneria suomeksi Samuraiteloittaja nimellä:
dodo (23.7.2005 17:26)Oho, Jalava alkaa julkaisemaan Samurai Executioneria suomeksi Samuraiteloittaja nimellä:
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/Pro...oductID=3968544
Oikeasti loistavaa kamaa, suosittelen sellaisillekin jotka ei ole erityisen sarjakuvafriikkejä. A5 ei ole huono koko näille, mulla niitä on paljon ruotsalaisena versiona jota ne julkaisi joskus 80-luvulla akuankan kokoisina lehtinä josta se ei hyödy yhtään. Ei niissä ole mitään yksityiskohtia tai varsinaista graafista loistoa