Irtiottoja

Spaddu 25.11.2003 13:55
Yleisellä tasolla jakso palasi äärimmäisestä synkistelystä vähän valoisampiin tunnelmiin (ja raivostuttavimpien hahmojen pariin), vaikka murhatuomio onkin tulossa taksimiehelle. Vähän vain hämmästytti, että eikö tuollaisista nyt kuitenkin tappoa haeta, vai onko jotain olennaista muuttunut rikoslaissa. Niin ja se, että ystävämme poliisi oli oven takana vasta noin viikon kuluttua.

Mua hämäsi kyttien väliinpitämättömyys: äijä raahataan poliisiasemalle, mutta pyynnöstä huolimatta hänelle ei edes kerrota, miksi on pidätetty! Jos mut pidätettäisiin, haluaisin ehdottomasti tietää, miksi näin on (riippumatta siitä, onko pakkokeinolaissa tästä vaatimus [on] vai ei). Onneksi kunnon syytettynä taksikuski ei tunnustanut ("Pistä nimi tähän paperiin, niin pääset helpommalla ja homma on sillä selvä" tms.) – huomasin, ettei mitään oikeusavustajaa ei vaikuttanut myöskään olevan paikalla, vaikka kyseessä sentään murhatutkinta! Oikeuksia tässä poljetaan.
Bitnik 25.11.2003 14:02

"Pistät nimen paperiin niin pääset kotiin"

"Mut mä oon syytön"

"Pääset helpommalla, nimi paperiin ja saat kahvia"

thumbsup.gif
Janne Timonen 25.11.2003 16:57

Juu. Kahvilla houkuttelu pisti hymyilyttämään.

Kahvihammasta kolottaa niin, että lienee parempi tunnustaa. Sittenpähän saapi oikein kunnon kahavit ja ehkä jopa nisua.

Sarjan ahdistavuus kärsii moisesta, ilmeisen tahattomasta, komiikasta. Sarjaa katselin eilen ensimmäistä kertaa, joten en ole oikein kärryillä. Oletan kuitenkin, ettei moinen komiikka kuulu sarjan tyyliin?
Griffin 21.3.2007 19:53

Nostetaan ketju ylös haudasta muistutuksen vuoksi. Eli sarja uusitaan Nelosella keskiviikkoisin 28.3 alkaen.

Bitnik 21.3.2007 19:56

Ja jos katsoo ensimmäistä kertaa niin tätä topicia ei kannata lukea tämän enempää.

Humphrey Bogart 14.6.2007 14:00

No just, vittu näitä suomalaisia... Ärsyttäviä henkilöitä/näyttelijöitä, loputonta jankkaamista (oletsä/etsäole/ootsä/luetko Kafkaa/siis Kafkaa), mutta oli tässä jotain kiinnostavaakin, ainakin sen verran että kahlasin kaikki jaksot läpi, vaikka useamman kerran tuskastutti. Näyttelijät kuitenkin hoitivat rasittavat roolinsa hyvin, joista Samulin rooli oli lähinnä normaalia ja sympaattisinta. Mutta, aika paljon melua tyhjästä kokonaisuudessaan.