Minusta Flipperin ja Angien suhde Jungle Feverissä ei kaadu yksin yhteiskunnan suvaitsemattomuuteen. Flipperin ja Angie suhde ei toimi, koska se ei koskaan ollutkaan kovin vakaalla pohjalla. Flipper ei tahtonut jättää perhettään, hän erehtyi syrjyhyppyyn noudatten tahtomattaan stereotypiaa mustien miesten yliseksuaalisuudesta. Flipperin vaimon järjesti asiat niin, että Flipperillä oli edessä muutto yksiöön tai kaksioon. Angie taas tahtoi jättää perheensä, ja ajautui (vai hakeutui?) seksiseikkailuun, joka vei hänet pois rodunsa kahleista (mutta myös turvasta). Onko Flipin ja Angien välillä rakkautta vai pelkkää ihastusta ja kokeilunhalua? Uskon jälkimmäisiin vaihtoehtoihin. Lopussa Flipper palaa takaisin harjoittamaan porvarillista, perhearvoihin uskovaa ja rotuopillista elämäänsä. Hän vaikuttaa minusta ainakin hyvin huojentuneelta, eikä haaveile enää Angien perään. Angie palaa takaisin kaltaistensa joukkoon selvästi tyytymättömänä ja alistuneena.
Samaa mieltä olen Orinin ja Paulien suhteesta. Se on vakaammalla, rehellisemmällä, pohjalla. He näyttävät olevan (ainakin Paulie) valmiita uhraamaan asioita sen edestä, polttamaan siltoja.