Huuto.netin parhaat

moska 26.8.2007 21:55

Ei näkynyt haittaavan hankolaisen syyssesongin alkamista. Paria spagua olisin korottanut pitemmällekin mut oli niin tahmasta.

Xialong 27.8.2007 09:24
moska ( 26.8.2007 21:56)
Ei näkynyt haittaavan hankolaisen syyssesongin alkamista. Paria spagua olisin korottanut pitemmällekin mut oli niin tahmasta.

No noissa mitkä voitit, pääsit sentään suht halvalla, Hankolainen oli nimittäin niistäkin yrittänyt huutaa, mutta ei ollut onnistunut töksähtelyjen takia. Vähänhän tuollainen tökkiminen korpeaa, mutta (onneksi) lähtöhinnat noissa paremmissa leffoissa olivat sentään sellaiset, että minimit sain pois. Eivät meinanneet kohteet muutenkaan päivittyä eilen sulkeutuneiden puolelle ja pääsin vasta tänä aamuna käymään noita oikein urakalla läpi. Onneksi sattui vapaapäivä juuri kohdalle. Ilmoitusten uusiminen oli myös täyttä tervassa kahlausta eilen, joten toivottavasti saavat systeminsä pelittämään taas normaalisti.
kautsi 28.8.2007 08:01
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59973342

thumbsup.gif
Jakel 2.9.2007 18:26

lakonisesti

harvinainen statuksella sekalainen määrä oikeasti harvinaisia (ja kalliita) ja vähemmän harvinaisia ( ja kalliita).battlestar galactica, jäätävä polte lähdöt 30 eur...
Xialong 2.9.2007 18:31
Jakel ( 2.9.2007 18:27)
lakonisesti harvinainen statuksella sekalainen määrä oikeasti harvinaisia (ja kalliita) ja vähemmän harvinaisia ( ja kalliita).battlestar galactica, jäätävä polte lähdöt 30 eur...

Huh huh, on siinä äijällä odotukset leffojensa suhteen. Ja kun vielä tietää kuinka tarkkoja jotkut ovat julkasijoiden suhteen, niin pelkällä nimellä ei kyllä huvita alkaa huutelemaan mitään. Satu Sammosta 100 euroa:)
Lazer 2.9.2007 18:32
Jakel ( 2.9.2007 18:27)
lakonisesti harvinainen statuksella sekalainen määrä oikeasti harvinaisia (ja kalliita) ja vähemmän harvinaisia ( ja kalliita).battlestar galactica, jäätävä polte lähdöt 30 eur...

Just jätin Jäätävän poltteen tänään nappaamatta. Täytynee tuosta huutaa ainakin varakappale Satua Sammosta.
Lazer 2.9.2007 18:41
Xialong ( 2.9.2007 18:32)
Ja kun vielä tietää kuinka tarkkoja jotkut ovat julkasijoiden suhteen, niin pelkällä nimellä ei kyllä huvita alkaa huutelemaan mitään.

No, siinähän on puhelinnumero (osassa kohteita), että soitolla varmaan selviää muut pulmat kuin hinta.
kautsi 3.9.2007 21:59

Huusin Kuoleman metsästäjää tältä ukolta ja tänään hän sitten oli päättänyt keskeyttää huudon ja nostaa hintaa.

laugh.gif

Soitti sekavan puhelun, epäselväksi jäi mitä se loppujen lopuksi halusi sanoa. sp_ike.gif
Jakel 3.9.2007 22:45

Näytti päättäneen 58 kauppaa ja laittaneen ne tänään uusiksi yleensä vähintään kaksinkertaisilla hinnoilla, esim. viimeiset kannibaalit on noussut 10 -> 35 eur yms.

kautsi 3.9.2007 23:27

Taitaa kaveri huutaa toisella nimellä omia kohteitaan...

rofl.gif

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60723146

Nimimerkki Leffakauppias tehnyt kahteen kohteeseen oudon korotuksen.

edit: Olisikohan erään nimeltä mainitsettoman helsinkiläisen edullisiin elokuviin erikoistuneen liikkeen edustaja liikkeellä huuto.netissä??

Anteeksi jos olen täysin väärässä..
Antti Tohka 4.9.2007 00:06
kautsi ( 3.9.2007 21:28)
edit: Olisikohan erään nimeltä mainitsettoman helsinkiläisen edullisiin elokuviin erikoistuneen liikkeen edustaja liikkeellä huuto.netissä??

Pistä vaikka foliohattu päähän.
Yotsuya 4.9.2007 00:58
kautsi ( 3.9.2007 23:28)
Taitaa kaveri huutaa toisella nimellä omia kohteitaan... rofl.gif

Kirottua, tyyppi huutaa just niitä nimikkeitä jotka löytyvät mun wanted-listaltani.

Edit. Ja on näköjään unohtanut että Huuto.net ei automaattisesti käytä korotusautomaattia.
Xialong 4.9.2007 06:33

Tuli itsellekin mieleen liekö kyseessä tuo Karhupuiston kauppias ja Suomen edullisimmat FIxit. Itse aion ainakin boikotoida tyyppiä niin kauan että hinnat tippuvat järkevälle tasolle ja jos muut täällä tekisivät samoin niin eiköhän sen joutuisi tekemäänkin mikäli leffoistaan eroon haluaa. Olihan siellä muutamia titteleitä mitkä osuisivat suunnilleen tarjoamiini hintoihin, mutta ehkäpä olen mieluummiin niitä ilman tässä tapauksessa.
Antti Tohka 4.9.2007 11:48
Xialong ( 4.9.2007 04:34)

Tuli itsellekin mieleen liekö kyseessä tuo Karhupuiston kauppias ja Suomen edullisimmat FIxit. Itse aion ainakin boikotoida tyyppiä niin kauan että hinnat tippuvat järkevälle tasolle ja jos muut täällä tekisivät samoin niin eiköhän sen joutuisi tekemäänkin mikäli leffoistaan eroon haluaa. Olihan siellä muutamia titteleitä mitkä osuisivat suunnilleen tarjoamiini hintoihin, mutta ehkäpä olen mieluummiin niitä ilman tässä tapauksessa.

Karhupuiston kauppias oli muuten poistanut osan huumorihyllystään ja laskenut hintoja tyyliin 500mk --> 10e. Harmi.
chachi 4.9.2007 22:36

Kauppa se on joka

kannattaa.