Alien Sun (27.4.2004 08:51)Eraserhead on todennäköisesti vastenmielisin tekotaileellinen paskakasa mitä maa päällään kantaa.
No (-there there-) ei se nyt ihan välttämättä ole -_-
Alien Sun (27.4.2004 08:51)Eraserhead on todennäköisesti vastenmielisin tekotaileellinen paskakasa mitä maa päällään kantaa.
kongon oskari (27.4.2004 10:29)Kaikenlaisia karkulaisia
makoilee hyllyssä katsomattomana.
Syystä siitä, että pelottaa ryhtyä katsomaan moista.
Taitavat parhaiten osua "Mitä helvettiä olen ajatellut tämänkin ostaessani?" ‑otsakkeen alle.
"Elokuvan katsominen tuntuu vaativan tietynlaista fiilistä jota ei ole tähän päivään mennessä tullut"
Romero (26.4.2004 20:28)Maldoror (26.4.2004 19:40)Katso nyt ihmeessä Mulholland Drive ja Blue Velvet!
Tottakai, kyse onkin siitä milloin
november (27.4.2004 13:38)Tulevan viikonloppuna, kun juot sen Jägermeisterin, niin suosittelisin Mulholland Driven katsomista. Monen promillen kumarassa kenties tuohon tulee jotain tolkkua. Hieno leffa vaikeaselkoisuudesta huolimatta.
Koska olen edelleen aikaani seuraamaton niin tuo päivitysongelma on lähinnä minulle ollut nauhoitettujen elokuvien ostaminen VHS:inä. Eli mitkään DVD:t eivät toistaiseksi odota hyllyssä katsomista.
november (27.4.2004 13:38)Tulevan viikonloppuna, kun juot sen Jägermeisterin, niin suosittelisin Mulholland Driven katsomista. Monen promillen kumarassa kenties tuohon tulee jotain tolkkua. Hieno leffa vaikeaselkoisuudesta huolimatta.
Pelkän laiskuuden ja ajanpuutteen aiheuttamien katsomattomuuksien lisäksi hyllyssäni lepää kymmenittäin sellaisia elokuvia, joita on joskus iltasella hyvissä sekaisuustiloissa alkanut innoissaan katsomaan, sammunut kesken leffaa ja sitten aamuksi onnistunut hävittämään pääkopasta lähes kaikki muistot ko. elämyksestä. Katsomisen jatkaminen selvin päin on vittumaista kun ei viitsisi aloittaa alusta.
Martin (27.4.2004 06:58)"Elokuvan katsominen tuntuu vaativan tietynlaista fiilistä jota ei ole tähän päivään mennessä tullut"
Birth of Nation
Mä en välttämättä ymmärrä millä tavalla Suomen itsenäisyyspäivä liittyy Kansakunnan Syntyyn, mutta luulen, että jos tarkoitat jonkinnäköistä isänmaallisuuden tunnetta, en saa kehiteltyä sellaista itsiksenäkään.
"Elokuvan katsominen tuntuu vaativan tietynlaista fiilistä jota ei ole tähän päivään mennessä tullut"
Katsokaa nyt saatanat se Femme Fatale.
Martin (3.5.2004 07:40)jos tarkoitat jonkinnäköistä isänmaallisuuden tunnetta